مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط پیش فروش سایپا برای دو محصول ساینا و تیبا ویژه آبان 98 اعلام شد

بازار خودروهای داخلی با عملکرد نسبتا خوب خودروسازان به وضعیت متعادلی رسیده و بدیهی است که ادامه داشتن این روند منوط به ارتقا سطح عملکرد ایران‌خودرو و سایپا خواهد بود. در همین راستا جدیدترین شرایط پیش فروش سایپا ویژه آبان 98 اعلام شد که مشتریان متقاضی ثبت سفارش در این طرح می‌توانند از طریق مفاد موجود در این خبر زیر اقدام به خرید نمایند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات خود را اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید و ثبت سفارش می‌توانند به سایت رسمی فروش این شرکت مراجعه کرده و یکی از دو محصول ارائه شده را خریداری نمایند. قابل ذکر است که در این شرایط پیش فروش خبری از خودروهای کوییک و سایر محصولات نبوده  صرفا دو محصول به مشتریان ارائه شده است.

خودروهای عرضه شده در این شرایط پیش فروش:

  • اولین خودروی عرضه شده در این شرایط پیش فروش ساینا دنده ای است که با پیش پرداخت 27 میلیون تومان قابل سفارش بوده و موعد تحویل این خودرو فروردین ماه سال 99 عنوان شده است. سود مشارکت در نظر گرفته شده برای این خودرو 15 درصد بوده و مشتری در صورت انصراف از سود 12 درصدی برخوردار خواهد شد.
  • دومین خودروی عرضه شده توسط سایپا، تیبا صندوقدار است که با پیش پرداخت 22 میلیون تومان و موعد تحویل فروردین و اردیبهشت 99 قابل سفارش است. به پیش پرداخت مشتریان در این خودرو نیز سود مشارکت 15 درصدی و سود انصراف 12 درصدی تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است که این شرکت به صورت همزمان اقدام به عرضه شرایط فروش فوری نیز کرده و برای مشاهده جزئیات آن می‌توانید به صفحه اصلی چرخان مراجعه نمایید.

این شرایط فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام اول بیان خودروهای سال 97 را تحویل بدن بعد پیش فروش بزارن من پارسال ثبت نام کردم برج 5امسال تکمیل وجه کردم هنوز خودرو تحویل من ندادن بعد زنگ میزنن هرجا جوابی نمیگیری وقتی بهشون میگی چرا فروش فوری داری میگن وزیر گفته 20 درصد برای تنظیم بازاره آخه چه تنظیم بازاری وزیربیاد بگه اول خودروهای پیش فروش تحویل بدن خود به خود تنظیم بازار میشه مگه اینکه چیز دیگری پشت قضیه باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا