مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش و پیش فروش اقساطی محصولات کرمان موتور ویژه آبان 98

بازار خودروهای خارجی همانند داخلی‌ها در رکود بوده و نوسانات زیادی در آن مشاهده نمی‌شود چرا که عملا خریدار جدی در بازار حضور نداشته و غلبه فروشندگان را شاهد هستیم. به همین دلیل خودروسازانی مثل کرمان موتور برای تسهیل امر خرید مشتریان اقدام به عرضه شرایط فروش قابل توجهی را برای دو محصول جک اس 3 و جک جی 4 نموده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش و پیش فروش اقساطی خود را اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند از فردا با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور اقدام به ثبت سفارش نمایند. گفتنی است که کرمان موتور در این شرایط فروش تسهیلات بسیار قابل توجهی برای مشتریان در نظر گرفته و به نظر می‌رسد که از استقبال خوبی برخوردار گردد.

 

فروش اقساطی جک S3 – اتومات – ويژه آبان ماه

پيش فروش غير قطعی جک S3 – اتومات – ويژه آبان ماه

پيش فروش قطعی جک S3 – اتومات – ويژه آبان ماه

فروش ويژه جک J4 – اتومات – آبان ماه

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. باسلام جهت ثبت نام جک j4 باید سایت کرمان موتور ثبت نام کنیم یا حضوری باید ثبت نام انجام بشه ؟؟

  2. سلام
    کسی که راجع به برلیانس 330بخواد نظری بده باید مثل من چندسال داشته باشه تا قضاوت کنه من مدل95خریدم تا الان راضی بودم همه جا هم باهاش رفتم اگر کسی دوست نداره نظرخودشه
    برای کسی که میخواد اطلاعات درستی داشته باشه بیخود ذهن افراد را خراب نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا