مکمل بنزین
موتور سیکلت - پلاس موتوخبر

کاوازاکی از جدیدترین مدل نینجا خود رونمایی کرد

شرکت ژاپنی کاوازاکی با رونمایی از یک مدل جدید و جذاب از سری نینجا خود بانام نینجا ZX-25R توانسته جذابیت سگمنت سوپراسپرت های خود را بیش‌ازپیش افزایش دهد. این موتورساز، هیولای جذاب و تهاجمی خوش‌چهره خود را بارنگ سبز که امضای تخصصی این شرکت است، در موتورشو توکیو 2019 رونمایی کرده است.

کاوازاکی 250 سی‌سی نینجا، درست از همان دی-ان-ای یکسان باقابلیت‌های عملکردی بالایی بهره می‌برد که در موتورهای خانواده ZX این شرکت موجود هستند. این ویژگی‌ها شامل، یک موتور خطی چهار سیلندر است که نسبت به حجم پایین خود، توانایی بالایی در تولید قدرت و گشتاور دارد.

کاوازاکی، نینجای کم‌حجم و کوچک‌تر خود را در نسخه جدید، با سیستم تعلیق افقی جدید و پوشش‌های صفحه ترمز رادیال جدید مجهز کرده است. همچنین دیگر قابلیت‌هایی مانند ترمزهای ABS، انتخاب حالت‌های مختلف رانندگی و کنترل کشش پیشرفته نیز برای این نینجا کوچک در نظر گرفته‌شده است.

بر اساس گفته‌ها، قلب تپنده چهار سیلندر 16 سوپاپه این کاوازاکی نینجا، می‌تواند تا 60 اسب بخار قدرت را در اختیار راننده خود قرار دهد. البته اگرچه برندهایی مانند دوکاتی و هارلی-دیویدسون ازنظر مطرح بودن و برتر بودن توانسته‌اند خود را ثابت کنند اما خط تولید نینجا شرکت کاوازاکی، هیچ‌چیزی کمتر از این برندهای مطرح جهانی ندارد. برای مثال نینجا 400 که یک موتور کم‌وزن و قدرتمند بوده و یک گزینه مناسب برای موتور اولی‌ها در بازارهای جهانی محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا