Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نگاهی به تصاویر آلفیری؛ جدیدترین ساخته مازراتی ایتالیا

عرضه مجدد توسط سوپراسپرت ساز ایتالیایی با خودروهایی مانند لوانته و گیبلی شروع شد؛ اما این خط سیر جذاب توسط مازراتی، با یک خودروی شاسی‌بلند اسپرت ک در حال حاضر بانام دوست‌داشتنی «لوانته کوچک» شناخته می‌شود تا سال 2021، تکمیل خواهد شد. همچنین در کنار این شاسی‌بلند، یک سوپراسپرت دیگری نیز راه خود را به سمت طبیعت جذاب مازراتی برای بازارهای جهانی بازخواهد کرد.

این خودرو که بانام مازراتی آلفیری (Alfieri) شناخته می‌شود، قرار است در سال آینده میلادی یعنی در تاریخ 5 مارس 2020، در موتورشو ژنو سوئیس به نمایش عمومی گذاشته شود. به همین منظور، خط تولیدهای گرن توریسمو و گرن کابریو در شهر مودنا (Modena) ایتالیا تا پایان سال جاری میلادی تبدیل به خط تولید این خودروی کوپه جدید خواهند شد.

تا این زمان، خودروساز ایتالیایی، اطلاعات بیشتری را از این خودروی تازه‌وارد در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است؛ اما برای نگاهی هرچند گذرا داشتن به پتانسیل مدل تولیدی جدید توسط مازراتی، تصاویر مفهومی کامپیوتری را که از روی طرح مربوط به سال 2014 این شرکت الهام گرفته‌شده است، در زیر می‌توانید ببینید. طرحی که پیش‌بینی می‌شود، آلفیری مازراتی شباهت‌های زیادی با آن داشته باشد.

البته ممکن است خودروی آلفیری، در سال 2020 و زمانی که نسخه کوپه آن در سال 2020 و نسخه کانورتیبل آن نیز یک سال پس‌ازآن رونمایی شود، نام دیگری را بر روی خود ببیند. بااین‌حال، سایت تولیدی مودنا ایتالیا، در کنار مرکز رنگ‌آمیزی جدیدی که راه‌اندازی شده است، کماکان مرکز اصلی تولید خودروهای مدل تورین (مانند میرافیوری و گروگلیاسکو) خواهد ماند. همچنین مازراتی در این مرکز، تولید نمونه‌های هیبرید و برقی مانند گیبلی، گرن توریسمو جدید و گرن کابریو جدید را نیز انجام خواهد داد.

بااین‌حال، خودروی تازه‌وارد آلفیری مازراتی با آلایندگی صفر، به‌احتمال بالا اتفاق خواهد افتاد. تولید نسخه برقی از این خودرو از آنجایی قوت می‌گیرد که فراری از ابتدای سال 2022، دیگر تأمین موتورهای V6 و V8 را برای مازراتی بر عهده نخواهد داشت.

منبع Motor1
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.