مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقدی پیکاپ کاپرا2 (آبان 98)

گروه بهمن که یکی از شرکت‌های خودروساز معتبر صنعت خودروسازی کشورمان محسوب می‌شود و چندی پیش از دو محصول جدید خود رونمایی کرده بود، حالا از شرایط فروش نقدی یکی از محصولات شناخته شده خود خبر داد. کاپرا2 محصولی است که در این طرح فروش به مشتریان عرضه شده و با ظرفیت محدود است.

به گزارش چرخان، گروه بهمن که از جمله شرکت‌های بدشانسی است که تحریم‌های صنعت خودروسازی باعث شد تا با مشکلات زیادی روبرو گردد. این شرکت که حالا با معرفی دو محصول شیلر توانسته اوضاع خود را بهبود بخشیده و فعالیتش را تا حدود زیادی به روال سابق برگرداند، از شرایط فروش جدید کاپرا2 خبر داد.

این شرایط فروش از روز شنبه آغاز خواهد شد و مشتریان متقاضی خرید این محصول بایستی با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور اقدام به ثبت سفارش نمایند. ظرفیت در نظر گرفته شده برای این طرح فروش محدود بوده و بدیهی است که مبادی ثبت نام پس از تکمیل ظرفیت بسته خواهد شد.

البته گفتنی است که گروه بهمن توضیحی پیرامون جریمه تاخیر و سایر جزئیات معمول در طرح‌های فروش ارائه نداده و به نظر می‌رسد که مشکلی در تحویل خودروهای فروخته نخواهد داشت. جزئیات مربوط به این طرح از قرار زیر است:

  • قیمت تعیین شده برای این خودرو 264 میلیون و 851 هزار تومان بوده و در رنگ سفید قابل عرضه خواهد بود. خودرو با موعد تحویل 20 روز کاری پس از تکمیل ثبت نام به دست مشتری خواهد رسید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا