Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین شرایط فروش اقساطی سابرینا هاچ‌بک (آبان 98)

در بحبوحه بازار خودروهای خارجی و افزایش قیمت‌هایی که عملا دسترسی به بسیاری از خودروهای با کیفیت را برای مردم غیرممکن کرده، بعضی از گزینه‌های تازه وارد از سوی شرکت‌های واسط ارائه می‌شود. سابرینا هاچ‌بک از جمله آن‌هاست و این خودرو که از جمله ناشناخته‌های بازار چینی‌هاست، هم اکنون توسط اتوخسروانی به مشتریان عرضه می‌شود.

به گزارش چرخان، شرکت توسعه صنایع و خدمات فرابین پارس پیشرو که با برند اتوخسروانی به فروش نقد و اقساط محصولات برندهای مختلف خارجی می‌پردازد، در اطلاعیه‌ای از آغاز فروش اقساطی یک خودروی جدید خبر داد که صد البته به دلیل ناشناخته بودن این خودرو، کار سختی در این راه خواهد داشت. این نمایندگی مشهور بازار خودروهای خارجی در این طرح فروش از تسهیلات بدون بهره و با بهره استفاده کرده و مشتریان نسبت به پیش پرداخت خود از تسهیلات مختلف بهره‌مند می‌شوند.

قیمت نقدی این خودرو 155 میلیون تومان تعیین شده و مشتریان با پیش پرداخت 70 تا 115 میلیون تومان امکان ثبت سفارش خواهند داشت. مابقی مبلغ خودرو نیز با تسهیلات تا 36 ماه به مشتریان عرضه می‌گردد که تسهیلات بالای 12 ماه دارای بهره 1.5 درصد ماهانه خواهد بود.  شاید بتوان گارانتی تعویض یکساله این شرکت برای تمامی خودروها را نقطه قوت خدمات پس از فروش این محصول عنوان کرد که در نوع خود و در بین شرکت‌های ایرانی بی نظیر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.