مکمل بنزین
گوناگون

هیوندای آزرا فیس لیفت با تغییرات شگفت انگیز!

درحالی‌که خودروساز کره‌ای با تولید مدل‌های مختلفی از کلاس شاسی‌بلند و حتی مدل‌های هاچبک اسپرت مانند ولوستر N قصد رقابت سرسختانه‌ای را با شرکت‌های مطرح جهانی و اروپایی دارد اما این شرکت در کنار کلاس پرفروش و محبوب کراس اوور ها، توسعه و تولید مدل‌های جدید سدان را نیز فراموش نکرده است.

در همین راستا، هیوندای با تولید مدل فیس لیفت، فول سایز از آزرا سدان، قصد دارد تا خود را درزمینهٔ این نوع خودروهای غیر شاسی‌بلند نیز بیش‌ازپیش مطرح کند. خودرویی که در بعضی از بازارهای جهانی، بانام Grandeur نیز شناخته می‌شود.

در آزرا جدید، می‌توانیم شاهد چراغ‌های جلویی الماسی شکلی باشیم که قسمت نوک‌تیزشان به درون جلوپنجره بسیار بزرگ این خودرو راه پیداکرده است. همچنین یک لوگوی بزرگ از برند هیوندای نیز در قسمت وسط این جلوپنجره می‌تواند توجهمان را به شرکت سازنده این طرح مفهومی جلب کند.

در قسمت عقب نیز در این نسخه جدید می‌توانیم چراغ‌هایی را مشاهده نماییم که مانند نسخه‌های قبلی، به‌صورت کشیده و به هم چسبیده در امتداد خودرو، ادامه پیداکرده‌اند. منتها با این تفاوت که در نسخه جدید، بسیار چشم‌نوازتر شده‌اند. چراغ‌هایی که اگر بخواهیم ادامه آن‌ها را به سمت نمای جانبی آزرا تازه‌وارد ترسیم کنیم، به خطوط چندگانه برجسته‌ای روی درب‌های خودرو می‌رسیم که به طراحی خودرو، حالت تهاجمی بخشیده است. همچنین هیوندای، طول آزرا جدید را نیز افزایش داده تا بهتر بتواند حس لوکس بودن و جذابیت‌های بصری را به بیننده خودرو، منتقل کند.

البته در کل باید توجه داشت که این مدل، تنها یک فیس لیفت از آزرا بوده و نسل جدید این سدان کره‌ای از طرف هیوندای محسوب نمی‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا