Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نگاهی به جنسیس G90 2020 با ظاهری فوق العاده متفاوت!

شرکت لوکس ساز جنسیس، در حال حاضر مشغول کار، بر روی تعدادی از محصولات جدید خود است تا بتواند رقابت‌پذیری‌اش را در بازارهای جهانی، بیش‌ازپیش افزایش دهد. این تازه‌وارد جدید، شامل اولین شاسی‌بلند این برند بانام GV80 خواهد بود که بعد از معرفی و تولید GV80، جنسیس قصد دارد تا شاسی‌بلند کوچک‌تر موسوم به GV70 را نیز رونمایی کند.

اما جدای از این دو شاسی‌بلند و کراس اوورهایی که قرار است این برند کره‌ای، برای اولین بار در این کلاس، محصولی داشته باشد، این شرکت از یک نسخه فیس لیفت کاملاً جدید و جذاب از سدان G90 خود رونمایی خواهد کرد. البته این خودروی فیس لیفت، در بازارهای کره جنوبی و کانادا نمایان شده و قرار است به بازار جذاب و رقابتی کشور آمریکا نیز راه پیدا کند.

درواقع جنسیس می‌خواهد در موتورشو لس‌آنجلس 2019 که قرار است در 20 نوامبر یعنی تا چند روز آینده برگزار شود، از نسخه فیس لیفت G90 مدل 2020 خود رونمایی کرده و همچنین آن را برای عرضه در بازار ایالات‌متحده نیز آماده‌سازی نماید.

البته این شرکت هنوز تصاویر رسمی از جدیدترین نسخه از سدان لوکس خود منتشر نکرده ولی با توجه به تصاویر بالا، می‌توانیم شاهد، جلوپنجره تقریباً مثلثی شکل بزرگ و چراغ‌های قسمت جلو و عقبی متعارفی شویم که در قسمت عقب، به‌صورت یکپارچه به یکدیگر متصل شده‌اند.

درواقع بر اساس گفته‌های خود جنسیس، مدل 2020 خودروی G90 به‌قدری جدیدتر طراحی‌شده است که تنها سقف خودرو و درب‌ها، با نسخه قدیمی 2019، یکسان خواهند بود.

برای قلب تپنده سدان لوکس 2020 نیز، جنسیس، یک موتور 3.3 لیتری 6 سیلندر با توربو دوقلو که توانایی تولید 365 اسب بخار قدرت را دارد در نظر گرفته است. همچنین در کنار این موتور 6 سیلندر، این شرکت یک موتور حجیم‌تر 5 لیتری V8 نیز که می‌تواند 420 اسب بخار قدرت را به زیر پای راننده خود منتقل کند، در نظر گرفته است.

حالا باید منتظر موتورشو لس‌آنجلس 2019 ماند و دید که جنسیس چه ویژگی‌های دیگری را در کنار برچسب قیمتی، برای پرچم‌دار سدان خود در نظر گرفته است.

منبع Carbuzz
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.