مکمل بنزین
برگزیده‌هابررسی

تفاوت کوییک R و کوییک معمولی در چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

کوییک R یکی از جدیدترین محصولات شرکت سایپا به شمار می‌رود و حالا قرار است با تغییراتی در پارس خودرو تولید شود.

با چرخان باشید تا تفاوت مدل R و معمولی کوییک را برای شما شرح دهیم.سایپا-کوییک-R

هدف تولید کوییک

سایپا به دلیل ایجاد تنوع در بین محصولات خود و همچنین تشویق جوانان و بانوان اقدام به تولید نسخه جدید این خودرو کرده و شاید اهداف دیگری مانند افزایش قیمت را نیز در نظر داشته است تا با یک رنگ‌آمیزی قیمت خودرو را افزایش دهد!

مدیر عامل پارس خودرو اشاره کرده با وجود اینکه محصول کوئیک به تازگی در گروه خودروسازی سایپا تولید و عرضه شده اما با توجه به بازخوردهای مناسبی که از مشتریان دریافت شده و همچنین تاکید تیم مدیریتی جدید سایپا بر افزایش رضایتمندی مشتریان، مدل جدیدی از این خودرو در شرکت پارس خودرو تولید خواهد شد.

طراحی کوییک

کوییک یکی از خودروهایی است که به علت ناهماهنگی در طراحی در معرض انتقاد قرار داشت حالا سایپا با کپی‌برداری ناشیانه از محصولاتی مثل سیتروئن C3 آن را ناهماهنگ‌تر از قبل نموده و جذابیت کم کوییک را نیز از بین برده است. البته شاید استفاده از رنگ قرمز در کوییک آر برای بسیاری از خریداران جذاب باشد و توجه بسیاری را به خود جلب کند. با نگاهی به تصاویر این خودرو متوجه خواهید شد سقف، قاب آینه بغل، فریم مه‌شکن و زه‌وار سپر جلو به رنگ قرمز درآمده و شامل هیچ گونه تغییر و بازنگری مهمی نیست. در این مدل به جای رینگ فولادی از رینگ آلومینیمی نیز استفاده شده است.سایپا-کوییک-Rدر داخل خودرو نیز به همانند بیرون از تریم قرمز استفاده شده تا نمای داخلی نیز به همانند بیرون حالت اسپورت‌تری پیدا کند. هرچند باز هم این نوع طراحی نیز به دل نمی‌نشیند!Quik-R

شیخ‌زاده ادامه داد از آنجا که خودرو کوئیک به دلیل شرایط ظاهری مورد استقبال جوانان و بانوان قرار گرفته، در مدل جدید تغییراتی در رنگ‌های بیرونی و داخلی این خودرو ایجاد شده تا به جذابیت ظاهری آن افزوده شود.

او گفته به دلیل نگاه سرمایه‌ای به خودرو در سالیان گذشته، “سفید” رنگ غالب در خودروهای کشور بوده است اما گروه خودروسازی سایپا در ادامه روند جدید و تحول‌گرای خود تصمیم گرفته است تا محصول کوئیک را علاوه بر رنگ‌های معمول، با مدل‌های دو رنگ در بدنه خارجی و تریم داخلی نیز تولید و عرضه کند.

مدیرعامل پارس خودرو گفت: البته به جز تغییر رنگ در بدنه بیرونی و تریم داخلی کوئیک آر (QUIK-R) نسبت به کوئیک (QUIK) برخی آپشن‌ها مانند رینگ آلومینیومی نیز به این خودرو اضافه شده تا به جذابیت ظاهری آن کمک کند.

 

 

دلیل انتخاب پسوند R

سایپا از پسوند R برای مدل جدید این خودرو استفاده کرده این پسوند در مدل‌های جهانی به خودروهای مسابقه‌ای اشاره می‌کند ولی معلوم نیست که دلیل انتخاب این نام برای این خودرو چه بوده و سایپا چه هدفی از انتخاب این نام داشته است. البته با توجه به اینکه رنگ قرمز مفهوم مسابقه و سرعت را در ذهن بینندگان تداعی می‌کند شاید سایپا از R به این علت در کوییک استفاده کرده است. علاوه بر این امکان دارد R در واقع نشانه کلمه RED ( قرمز ) باشد.

البته نوآوری سایپا در عدم استفاده از پسوند پلاس در این خودرو بسیار بسیار جای شکر داشته و نشان از تفکر فوق حرفه ای و رقابت گونه با مونتاژ کار بزرگ دیگر کشورمان دارد.

سایپا-کوییک-R

ویژگی‌های فنی

همان طور که اشاره شد پسوند R در مدل‌های مسابقه‌ای و پرقدرت خودروها استفاده می‌شود ولی سایپا تغییری در پیشرانه این خودرو به وجود نیاورده و فقط به تغییر رنگ اکتفا کرده است! کوییک R نیز به همانند مدل معمولی با پیشرانه 8 سوپاپ تیبا به تولید خواهد رسید که می‌تواند 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور تولید کند.اولین قیمت کوییک R در بازار

کلام پایانی

کوییک R  مدل جدیدی از این خودرو است که تفاوت چندانی با مدل معمولی آن ندارد ولی همین تلاش سایپا نیز بد نیست و لااقل حرکتی به خود داده تا کمی تنوع محصولاتش را بیش‌تر کند. حال باید صبر کرد و دید که آیا فیس‌لیفت جدید سایپا با موفقیت روبه‌رو می‌شود یا خیر؟

سیتروئن C3

حامد محمدی

کارشناس و فعال خودرو تحلیلگر مسائل و قیمت‌ها Dr_HamedMohammadi

نوشته های مشابه

‫100 دیدگاه ها

      1. در عصر تکنولوژی خودرو. دنبال انتهای خیار میگردند

  1. هر وقت سایپا تونست نمای جانبی خاندان X200 رو که از تیبا 1 تا همین کوئیکR همسانه تغییر بده من می پذیرم که محصولات سایپا دارن فیس لیفت میشن وگرنه اینکه یه قلمو برداری سپر و آینه رو قرمز کنی که تو هنرکده های میدون شوش خیلی بهتر از این انجام میشه!!

    1. اقامن که کوییک خریدم پشیمونم .ترمزاش کارنمیکنه ناگهان ترمز نگیرید.رفتم دزدگیر بزارم فلاپ ستون جلو شکست جنسش از کاغذ نازکتره بعد رفتم بخرم گیر نیومد حالا ۴۰۰هزار دادم برام بیارن.برا کاپوت سوئیچ دزد گیر نداره اومد بادلر سینی رو سوراخ کنه معلوم شد چقد نازکه خداپدر پراید رو بیامرزه.درب صندوق صدا داره .اپشن هم که نگم تومایه پراید .هنوز هزار تا رفتم خدا بخیر کنه.

      1. دقیقا مشکلات شمارو تو تیبا سال ۹۷ داشتم فروختم ۴۰۵ خریدم خیلی سرتره

  2. به نظر من دو رنگی کوئیک هیچ زیبایی به ان نبخشیده وانرا زشت تر جلوه داده است

  3. با درود خدمت عزیزان همراه
    متاسفانه ما ایرانی ها ادعای فرهنگ پنج هزار ساله را داریم اما هر وقت و در هرزمان با ترفندهای مختلف سرمان را کلاه میگرارند و با وارد کردن یک محصول بی کیفیت و گران در بازار و صرفا با تبلیغ و شانتاژ بازی های حرفه ای مردم را ترغیب به خرید محصولات خود می نمایند .شما رو به خدا قسم میدهم گول سر و دست شکستن دلالهای اتومبیل رانخورید و با تحریم ، آنها را مجبور به ارائه محصول با کیفیت و نرخ واقعی نمائید.

    1. دیگه چه میشه کرد داریم اینجا زندگی میکنیم پول ماشین خارجی نداریم مجبوریم یکی از این ماشینای به درد نخورو انتخواب کنیم وعلا ادم مرض نداره که کدوم ادم عاقل از ماشین خوب بدش میاد

    2. در توضیحات تفاوت کوییک معمولی با Rنوشته در مدل Rاز ریگ آلومینیومی به جای فولادی استفاده‌شده در صورتی که اخیرا کلا با رینگ معمولی ارسال میشه و اون ده پانزده میلیون اضافی فقط بابت کلمه R از ملت بیچاره میگیرن

  4. بنده در عرض ایکه ثانیه با یک پمپ رنگ و و صرف کمی وقت کوییک سفید خودم را تبدیل به کوییک R میکنم درسته که دیگه هیشکی به هیشکی نیست ولی عزیزان مسخره بازی تا این حد در واقع بی احترامی و توهین به شعور مردم هست قبلا حداقل چراغی راهنمایی گلگیری سپری رو تغییر میدادن ولی نه در حد اینکه چند جای ماشین رو قرمز کنن بگن کوییک حالا تبدیل شده به ماشین جدیدی بنام کوییک R و بقول شما سریع هم میرن روی بحث قیمت جدید و به این بهانه ماشینی که خودش هزار تا مشکل داره و متعلق دوران پارینه سنگی هست و در واقع همون تیبا معمولی و پراید هست به این بهانه واهی قیمتش رو رسوندن به حدود صد میلیون یعنی سه برابر قیمت واقعی

    هر چه به سرمون بیاد آیا حقمون نیست

  5. من توی نمایندگی 1سیتروئن دیدم ک توی عکس هم هست!از دور فکر میکردم کوییکِ،ولی نزدیک ک شدم متوجه شدم اشتباه گرفتم!3بار نمایندگی رفتم و هردفعه چشم بر نمیداشتم ازش! پراید داشتم چندسال،2هفته پیش کوییک گرفتم و کلأ تا الان 40کیلومتر رانندگی کردم.ولی پریشب ک پرایدو سوار شدم(اونم صفر بود9هزار راه رفته)دیدم حماقت کردم چندسال ک میگفتم ماشین خوبیه و زیربار نمیرفتم عوضش کنم!
    باتوجه ب اینکه ازکسی ماشین نمیگیرم و فقط پراید خودمو رونده بودم،و اینکه بیکار و بچه شهرستانم( ک 1وقت نگید کارمند سایپا هستم)واقعأ ب نظرم اومد ک بازهم کوییک نسبت ب پراید،قیمتش ارزانِ و میتونست 2برابرِ پراید باشه!خیلی فرق هست بینشون.البته جدا از بحثِ توهینِ خودروسازها ب ملت با انحصار و گرون بودنِ ماشینهای بی کیفیتشون در ایرانِ عزیز نسبت ب کل دنیا!
    آها،کوییک R!وجدانأ دیشب تو فکر بودم ماشینمو بفروشم و اینو ثبت نام کنم!فقط هم بخاطر ظاهرِ اون سیتروئنِ عروسک!لاکردار دوست داری گازش بگیری.
    سایپا هم خوشکلیشو دیده ک میخواد تقلب و کپی کنه ازش،چون واقعأ نازِ!ببخشید حرفام زیاد شد.در نهایت موفق باشید و جیبتون پر پول باشه ک خارجی سوار شید ب امید خدا

  6. غیر از آنچه کلی گفته شده کسی خبری از آپشنهای احتمالی کوییک آر نداره

    1. شنیدین تخمه مرغ رنگ کنن گرونتر بفروشن مثلا کویک میشه

  7. جمع کنید ای کاسه کوزه رو
    ۹ میلیون بیشتر فقط بابت دو رنگ شدن

  8. جمع کنید ای کاسه کوزه رو
    ۹ میلیون بیشتر فقط بابت دو رنگ شدن
    نادان

  9. کوییک r در واقع کلاه قرمزی و رفیق فامیل دور هست .خب بلاخره باید اعضا کامل باشه دیگه ….ها چیه مگه چیه ….اووووووه …پسر خاله اومد ….گفت رهام داره مییییاد.خخخخخخ

  10. اقامن که کوییک خریدم پشیمونم .ترمزاش کارنمیکنه ناگهان ترمز نگیرید.رفتم دزدگیر بزارم فلاپ ستون جلو شکست جنسش از کاغذ نازکتره بعد رفتم بخرم گیر نیومد حالا ۴۰۰هزار دادم برام بیارن.برا کاپوت سوئیچ دزد گیر نداره اومد بادلر سینی رو سوراخ کنه معلوم شد چقد نازکه خداپدر پراید رو بیامرزه.درب صندوق صدا داره .اپشن هم که نگم تومایه پراید .هنوز هزار تا رفتم خدا بخیر کنه.

    1. سلام کوییک آر تازه تحویل گرفتم رینگ راست خورده شوده فولادی

  11. کوئیک آر بهترین تولید گروه سایپا هست من یه سفید قرمزشو دارم فوق العاده ازش راضیم،اونایی که سوار نشدن نظر الکی ندن لطفا

  12. کوییک دو رنگ مخصوصا سفید و قرمزش فوق العادس و بین خودروهای تا 100 میلیون خیلی رضایت بخشه

  13. با سلام اقا به نظر من بجای اینکه ۹ ملیون ده ملیون بیشتر بدید نهایتن ۵۰۰ خرج کنید خودتون رنگ قرمز بزنید چه کاریه اخه ن اپشنی اضافه شده ن چیزی چهارجاشو فقط قرمز کر ن ده تومن بیشتر میگیرن خدایس خیلی مسخرس اخه واقعا چ فکری کر ن یارو برمیداره اتوپادکو میکنه اپشناینا خرو کردن گورخر انقو بیستر میگیرن

  14. آقاکوییک معمولی اگه فرمان ومانیتور وجلوبدی تقویت بشه میشه تاحدودی رضایت بخش بود

  15. آقاکوییک معمولی اگه فرمان ومانیتور وجلوبدی تقویت بشه میشه تاحدودی رضایت بخش بود وبیشتر به دل می نشست

  16. اصلا خیلی قیمتاشون مضخرف هر جا میری ی قیمت جدید هر لحظه تغیر میکنه این چه وضعیه واقعا

  17. این الان کجاش شباهت داره به سیتروئن؟ تا خودفروختگان مغزی مانند شما غربگداها در میان ایرانیان هست هیچ پیشرفتی نخواهیم کرد!

  18. بیشتر دوستانی که نظر میدن و بد و بیراه به این ماشین یاهر ماشین دیگه میکنن یا تا بحال سوارش نشدن یا باید علت اینکه اومدن توی این سایت رو بدونیم!!
    بله.. یعنی طرف اومده تازه سرچ کنه ببینه این چجور ماشینیه!
    اینکه ماشین ایرانی کیفیتش قابل مقایسه با خارجی ها نیست به کنار…
    بنده کوییک معمولی دارم و حدود دوسال هست که باهاش رانندگی میکنم و نسبت به سایر ماشین های سایپا و حتی سمند و405 و 206تیپ 2 کیفیت بهتری داره.
    و درمقایسه با تیپ5 و ال نود و ماشینای خارجی از کیفیت پایینتری برخورداره.
    خلاصه کوییک ماشینی هست که از خریدنش پشیمون نخواهید شد.

    1. سلام داداش چند ساله هی می گیم نخریم خریم نخریدم الان دیگه هیچی واسمون نمی کنه چیکار کنیم شما بگو

    1. پاره کردین مارو،یه اصطلاح یاد گرفتن هر پست میگن،بسه دیگه

  19. دوستانی که نظر میدین لطفا اگه تجربه رانندگی دارین نظر بدین معایب و محاسنشو بگین این که خودرو های تولید دو مافیای ایرانی خیلی پایینه شکی نیست ولی کسی که دنبال این رنج قیمت دنبال ماشین میگرده قدرت خریدش تا همین حده.
    اونایی که فقط دنبال بد وبیراه گفتنن برن راجب ماشینای خارجی که سوار میشن نظر بدن.آقا ما ضعیف ما ندار شما مایه دار و قوی

  20. ماشین خوبیه تو رنج خودش به نظر من تو محصولات سایپا کوییک گل میکنه

  21. سلام به همگی والا بااین پول توایران بیشتراز این نمیشه چیزی خریدو ماشین خارحی بهتره درست.
    اما اینجا همینه چه بخای چ نخای.
    بعدشم اون ده ملیون چیزی نیست اولن اون اقایی که میگه خودم رنگ میکنم بگو ببینم رنگ کوره ای مثل شرکت میزنی یا رینگ المینیوم میندازی یا تو کارت ماشینت ثبت شده دورنگ بعله اگه بخای خودت اینکارو بکنی ماشینت اسمش میشه چپی و صدسال نمیتونی مثل شرکت رنگ کوره ای بزنی الان رینگ اشغال زیر ۵ ملیون نیست بعدشم هزینه تغیررنگ ماشین و نامه اگاهی و خیلی دوندگیای دیگه داره که اگه خودت این کارو بکنی بیشتراز۵۰ملیون برات تمام میشه حالا ۱۰ تومن بالا و پایین بعدشم من از هرکی که داره پرسیدم همه راضی هستن .
    من خودم تو ماشبن دوستم بودم۴۰۵ هرچی زور زد نتونست کویک بگیره البته هردوماشین کولرشونم روشن بود هردو هم صفربودن.
    ازلحاظمصرف کم سوخت و ارزانتربودن قطعات نسبت به ماشینهای ایران خودرو ودوام بیشتر موتورهای سایپا که ثابت شده هستش گفتم دوام نه قدرت دوام عمرموتور سایپا بالاترهستش و سگ جون تر.
    خلاصه ماشین خوبیه منم میخام بخرم واقعا از خیلی ماشینها بهتره و اسپرت اماده برای اسپرت بازها.
    ببخشید زیاد حرف زدم یا حق.

  22. این پیامارو که میخونم بدتر گیج میشم.ترجیح میدم دیگه سرچ نکنم

  23. سلام خدمت همه عزیزان لطفا کسی اطلاع داره منو راهنمایی کنه فرق r و r+ تو چی هستش و اینکه کلیه آپشنها که روی آر هست تو معمولی هم هست(منطورم بجز رنگ و رینگ)و اصلا کوییک آر پلاس تو بازار اومده یا خیر

    1. کوییک r فرمانش کنترل و دکمه نداره ولی پلاس داره من فقد تا همینقدر فهمیدم

  24. دوستان همه میدونیم که پراید قاتله پراید 5 نفر 5 نفر میکشه ولی دست سایپا درد نکنه زحمت کشیده برامون یه ماشین ساخته به اسم کوییک این خیلی محکمه به جز راننده و شاگرد همه زنده می‌مونن خوش به حالمون تو اون دنیای دیگه هم هیچ سوالی آزمون نمیکنن همه بهشتی هستیم

  25. دوستان همه میدونیم که پراید قاتله پراید 5 نفر 5 نفر میکشه ولی دست سایپا درد نکنه زحمت کشیده برامون یه ماشین ساخته به اسم کوییک این خیلی محکمه به جز راننده و شاگرد همه زنده می‌مونن خوش به حالمون تو اون دنیای دیگه هم هیچ سوالی آزمون نمیکنن همه بهشتی هستیم

  26. با سلام من آذر ۹۹کوییک معمولی گرفتم قرار بود کوییک sبگیرم موقع تحویل گفتن تحریم شدیم sنداریم کوییک معمولی دادن اما قیمتش 130میلیون شد دقیقا وقتی خواستم بگیرم ۳۰میلیون گرونش کردن از ۲۰۶تیپ ۵و پژو پارس گرونتر گرفتم خدا لعنت کنه این همه مسئولان بی کفالیت سایپا رو من ک راضی نیستم و حلال نمی کنم فقط خدا قضاوت کنه و انتقام ما رو بگیره حق ما را از این همه حقه باز بگیره حق ما ایرانی ها این نیست آشغالترین ماشین و میدن ۱۳۰اونوقت ازادش ۱۲۸میلیونه دولتی دو میلیون گرونتره ما را بدبخت کردید با این قیمت گذاریتون هر روز دعا می کنم کسانی که این کوییک لعنتی و اینقدر گرون کردن نابود بشن

  27. باسلام آقا قیمتش بایک پراید۱۱۱زیره۲۰تومنه حالا خودتون انصافا قضاوت کنید سگش به ۱۱۱نمیرزه.بااین پول هیچی به آدم نمیدن لااقل با۱۴۰تومن یه ماشینه صفرسوار میشی.

  28. کوییک نسبت به پراید یک سروگردن باباتره قیمتشم چیزی بالاترازپرایدهم نیست پس واسه ماهیی که قدرت خرید بالایی نداریم بد ماشینی نیست.

  29. کوییک نسبت به پراید یک سروگردن بالاتره قیمتشم چیزی بالاترازپرایدهم نیست پس واسه ماهیی که قدرت خرید بالایی نداریم بد ماشینی نیست.

  30. من اولین بار که کوییک مشکی قرمزو دیدم فکر کردم طرف خودش ماشینو جمع کرده بعد که فهمیدم شرکت طراحی کرده رفتم تو افق محو شدم

  31. سلام من میخوام کوییک بخرم.
    خدایی کسی که داره بگه ماشین خوبیه یانه
    فرق معمولی باr چیه؟ ممنون میشم راهنمایی کنین… یاحق

    1. بله من ۶ماهه خریدم راضی ام به نظرات مزخرف بعضی ها هم‌توجه نکن طرف پول کوییک میده انتظار زانتیا داره ازش

  32. چند ماهه دنبال وام گرفتنم و پراید83 داشتم فروختم که کوئیک بگیرم خدا کنه زودتر جور بشه ..دارم فکر میکنم واقعا انصافه برای ی ماشین خریدن انقد عذاب بکشیم ..کیفیت و …

  33. من چهارسال 206 تیپ 2 داشتم و الان کوییک r صفر خریدم و خیلی هم راضیم و آپشنهاش از 206 تیپ 2 خیلی بیشتره و هیچ ایرادی من ندیدم و ظاهرش هم قشنگه – اول ماشین و سوار بشید بعد نظر بدید لطفا – اینجوری فقط الکی مردم و گمراه میکنید – من خیلی راضیم و هیچ مشکلی هم نداره خیلی هم رانندگی باهاش نرم و راحته و لذت میبرید – از پراید و 206 تیپ 2 خیلی بهتره عزیزان – کوچکترین ایرادی نداره و الکی به حرف یک سری افراد که کلا با محصولات سایپا مشکل دارن گوش نکنید – اگه پولتون میرسه صفرش و بخرید و لذتش و ببرید.

  34. سلام کوییک آر ضبط و رینگ آلومینیومی و دو رنگه و و داخلشم باز دو رنگ کار شده من خودم سفید مشکیشو دارم کولرش خوبه نرمم هست قیافشم خوبه در کل چن میلیون بیشتر هزینه میکنی نسبت به تیبا و پراید و ساینا ماشین خوب و اسپرتی سوار میشه 50 تومن ارزونتر از 206 تیپ 2 هست ولی از 206 اسپرت تره و آپشناش بیشتره تازه 206 ضبطتم روش نداره

  35. بنظرمیرسه که برای یه تغیررنگ که اون هم زبادجالب نیست اضافه کردن قیمت چه معنی میده درضمن قیمت به اصطلاح دولتی باقیمت بازار یکیه پس چه لزومی داره که سه ماه پولت بخوابه

  36. با سلام : دلیل خرید ما از این قبیل فرغون‌های سایپا و ختی ایران خودرو فقط و فقط بخاطر اینه که ما محکوم به خرید چنین ماشین‌های بی کیفیتی هستیم اگه این صنعت مافیایی نبود و همچنین اجازه‌ی رقابت به خودروهای خارجی در داخل کشور میدادن الان هیچکس نه مجبور بود چنین فرغون‌هایی سوار بشه و نه واسه تهیه‌ش دست و پا می‌شکستن ما تو این کشور محکوم به سوار شدن بر این ارابه‌های مرگ هستیم

    1. نه اینکه خودروساز های خارجی سر و دست میشکنن برای فروش خودرو در ایران!،الان مدیران بنز و بوگاتی از صبح تا شب دغدغه شون اینه که بیان به مردم (عزیز!!!) ایران، خودرو های با کیفیت و با قیمت کم بفروشن!!،جمع کنین بساط گدایی کردن از خارجی هارو،از اینهمه حقارت خسته نمیشید؟

  37. سلام من بلاخره کوییک صفر ار رو خریدم.کاپوت رو نمد انداختم ولی بازم صدای موتور جوریه که انگار دنده لازمه .زه های اطراف شیشه جلوش از سمت راننده کامل در امد قربیلک باز کردن دریچه کولر لقه و هنگام تزریق پلاستیک ایراد داشته که باعث میشه که موقع حرکت و کولر صدای بده .صدای کولر نسبت به کمی خنکیش واقعا تعجبیه .رگلاژ درها و ..کلا نگم بهتره ..امتداد چراغ ها یکسان نیست انگار تصادف شده .ارم جلو پارس که روی سپره برچسبه وچون فلز نیس برچسبش داره کنده میشه .گیربکس هم انگار 3سال زیر دست ادم ناشی بوده .زیر فرمان هیچ گارد یا محافظی وجودنداره کافیه بشینید و ببینید اه از نهادتون بلند میشه .کیفیت مواد پلاستیکی هم معلومه بعد سه سال ..داشبورت و …خلاصه از مجبوری به این ماشین میگیم اپشن دار ..وگرن کیفیت خیلی پایینه ..کاش مدیرای مربوطه واقعا فکری بحال عزت مردم ایران بکنند..

  38. من آر سفید با سقف مشکی دارم ،فوق العاده هستش ،به خدا من قبلش سه سال ال نود داشتم کیفیتش تقریبا در حد ال نود هست ،نرم و فوق العاده پر شتاب ،دوستانی که قصد خرید این ماشین رو دارند با خیالت کنند

  39. من آر سفید با سقف مشکی دارم ،فوق العاده هستش ،به خدا من قبلش سه سال ال نود داشتم کیفیتش تقریبا در حد ال نود هست ،نرم و فوق العاده پر شتاب ،دوستانی که قصد خرید این ماشین رو دارند با خیالت کنند

  40. سلام وخسته نباشیدخوب بخونیدفقط می تونم بگم نه حرف داره نه حریف ماشینه خوبیه درحدال نودنرم خوب کولرعالی .اسپرت.خدایش منکه راضیم .نمیدونم چرابعضیانظرالکی میدن که ماشینه بدیه.یاسوارنشدن .یابا سایپا مشکل دارن.نصبت به پراید.تیبا.۲۰۶تیب ۲عالیه

  41. با این نظرات بدتر گیج کردید. لطفا کسی اگه این ماشین رو نداره، نظر نده. نکته دیگر اینکه، هر چیزی را به نسبت قیمتش قضاوت کنید. با ۱۵۰ میلیون که لندکروز دست آدم نمیدن. یکم منطقی باشید.

  42. دوستان حتی دو تا کوییک یکسان میتونن تفاوت زیادی داشته باشن، به نظر من شانس هست. من کوییک معمولی گرفتم و اصلاً راضی نبودم. دوستم کوییک آر گرفت و کیفیت رنگ و دیسک و صفحه و … واقعاً سره.

  43. من بعد از بیش از ده سال که ۲۰۶ داشتم کوییک آر خریدم و نسبت به پولی که دادم راضیم. نسبت به ۲۰۶ تیپ ۲ بسیار پرشتابتر و قوی‌تره. اتاق نسبتا زیباتری هم داره. رانندگی باهاش حس خوبی داره. اگر بودجه شما همینقدره به نظرم بهترین انتخابه. ضمنا کمی راجع به موتور گیربکس پارس خودرویی تحقیق کنید.

    1. سلام دوستان کسی کوئیک s داره لطفا اگه دارید درموردش توضیح بدید خوب یا نه البته کسی که سوار شده، داره نظر بده ممنون چون من تازه ثبت نام کردم میخوام بدونم میگن s منتاژ پارس خودرو هستش بهتره درسته
      با این نظرات بالا بعضی ها پشیمون میکنن از خرید.

  44. من که الان نزدیک به سه ماهه کوییک ار را باید تحویل میدادن هنوز خبری نیست

  45. نسبت به پولی که میدید همون اندازه کیفیتش هست ماهم میدونیم ماشین باکیفیت خوبه قیمت کوییک الان ۱۸۰ ساندرو دنده ۵۰۰تومن یعنی پوله سه تا کوییک معلومه کیفیت کوییک باید خیلی کمتر از۲۰۷وساندرو باشه ولی پراید ۱۱۱که مدل ۹۸تقریبا ۱۵۰تومنه نسبت به کوییک خیلی گرونه کوییک نسبت به پراید تیبا ساینا بهتره

  46. من کوییک ار گرفتم س هزار کار کرده دستگیره هاش شکستن کولرش خراب شده امپر میکش بالا نگیرید اشغال

  47. من یه پی‌کی مشکی دارم.آینه و بعضی قسمتاشو قرمز کردم خیلی قشنگتر شده.کاری که اینا کردن .من بی سواد چندسال پیش کردم.ریدن با این طراحی‌شون

  48. سلام خسته نباشید عرض. میکنم خدمت دوستان آقا من میخام ماشین بگیرم کویک بگیرم یا نگیرم هرخریم اومده تا حالا دستشم به فرمون کویک نخورده به. برای من نظر نوشته میگه نخرید لطفا کمک کنید بهم بگید آیا بخرم یا نه بعد خرید آیا پشیمون میشم یا نه سواری کویک چطوریه و چه آپشن هایی داره و چه فرقی داره با معمولی و کویک R و مشکلاتش چی هستش و حتی مشکلات فنی. لطفاً دوستان جواب بدید

  49. در مورد تفاوت کوییک و کوییک R باید عرض کنم ، کوییک ساده به شدت زیباتر از R هست و مدل R شبیه شلوار ورزشی شده ، اما نسبت به پراید ، تیبا و ساینا انصافا خوشگل تر و مناسب تره ، ما در این شرایط اجبار و با پولی که داریم چاره ای جز انتخاب همین حالی های بی کیفیت رو نداریم ، من کوییک رو به تیبا و ساینا ترجیح میدم

  50. تفاوت کوییک معمولی و r

    تریم رنگی و رینگ اسپورت و شرکت مونتاژ کننده
    )کوییک r رو پارس خودرو تولید میکنه)

  51. یادش بخیر اون قدیما چهار ،پنج سال پیش سانتافه نیو رو فروختم ۱۵۰ الان میخوام کوییک بخرم ۱۷۸ ای خدا آفرین به این معامله قرن.خاک بر سرت

  52. یادش بخیر اون قدیما چهار ،پنج سال پیش سانتافه نیو رو فروختم ۱۵۰ الان میخوام کوییک بخرم ۱۷۸ ای خدا آفرین به این معامله قرن.

  53. سلام
    من تا سال 99 پراید داشتم بعد 206 تیپ دو خریدم مدل 98 دوماه بعد مجبور شدم موتورشو تعمیر کنم ولی الان 4 ماهه کوییک ار صفر خریدم خیلی راضی ام ازش،قبل از خریدن هم این کامنت هارو خونده بودم دلزده شدم ولی الان واقعا ازش راضی ام از 206 تیپ 2 هم بهتره
    تورو خدا الکی درباره یه ماشینی که تا الان سوییچشم ندید حرف نزنید
    اگه حرف نزنید کشسی نمیکه لال هستید

  54. تورو خدا ما می‌خوایم بخریم اونایی که دارن راهنماییتون کننده‌ی آدم گیج میشه

  55. دسنشون درد نکنه زحمت کشیدن خیلی سخته زدن رو دست فراری آینه را قرمز کردن چه کار شاقی انجام دادن یه آینه را رنگ کردن چند میلیون گرونش کردن مردم هم میخرن دست مردم هم درد نکنه

  56. من کوییک دارم معمولیه نمی‌دونم چرا بخاطر پسوند r یه عده پول بیشتر میدن یعنی فقط بخاطر رنگ سقفش. من میخوام ماشینمو بفروشم حتما قبلش سقفش رو و همینطور دوطرفه آینه رو برچسب قرمز میزنم یعنی میشه اینطوری گرونتر فروخت تو بازار؟؟؟؟

  57. من که دوساله کوییک دارم عالیه نه خرج اضافه داشه نه مثل پراید نازنازیه از نظر زیرپا نرم و عالیه سوختشم خوبه به این قیمت میارزه در ضمن 207رو هم دارن دو رنگ میزنن

  58. درکل ماشین خوبیه من نداشتم یکی از دوستام داشت راضی بود

  59. سلام ماشینی که بیست میلیون بیشتر نمی ارزه بی ناموس های دزد دارن می فروشم بالای دویست میلیون چون می دانند ریس جمهور زورش نمی رود فرمایشات رهبر انقلاب را هم نادیده می گیرند به امید خدا در آینده نزدیک دار زده می شوند

  60. سلام همین ماشینهای آشغال را صادر می کنند کشورهای دیگر حتی با قیمت زیر ده میلیون هم خریدار ندارد.

  61. سلام همین ماشینهای بی کیفیت را صادر می کنند کشورهای دیگر حتی با قیمت زیر ده میلیون هم خریدار ندارد.

  62. نظرمن اینکه ماشین خوبی برای آدم قد بلندی مثل من نیست. دوممن قدرت ضعیفی داره. سومن اصتحلاک و قدرت جاذبه تایر خوبی هم نداره. چهارمی دید عقبش افتضاحه که نپرسید. و پنجمی اینکه کیفیت اون متریال داخل. اون سواری رو نداره. ختم کلام بنده.

  63. سلام کویک معمولی با کوییک آر ۵۶۰۰۰۰۰۰ گران تر هست چه امکاناتی دارد

  64. والا من کوییک ساده خریدم واقعا راضی هستم به نسبت قیمتش خیلی راحته کیفیتشم خوبه واس یه ماشین توشهری ازپس انتظارات ادم برمیاد نرمه سواریش خوبه سیستم گرمایشو کولرش واقعا خوبه کار به کسایی که که ایراد میگیرن ندارم بنظر من ماشین خوبیه

  65. بنظرمن ماشینهای داخل ایران بااینکه میگن کیفیت پایینی داره سگش به ماشینهای چینی که داره پارس خودروویه یه شرکت دیگه مونتاژمیکنن شرف داره ازX100شروع میشه تا۱۰۰۰ورق بدنشون ازپرایدهم ضعیفتره!برین ازاونایی که باش تصادف کردن بپرسین یابدبختهایی که گیربکس بعد۲۰هزارگذاشتن پایین مجبورشدن پول یه گیربکس بنزیاتویوتابراتعویضش بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا