مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات سایپا ویژه 14 آبان 98

فروش و پیش فروش محصولات سایپا و ایران‌خودرو در روزهای اخیر افزایش یافته و بازار نیز با توجه به این نوع از طرح‌های فروش خودروسازان، کمی متعادل شده است. در همین راستا گروه سایپا برای چندمین بار در آبان ماه اقدام به عرضه شرایط فروش فوری نموده است که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش فوری نقد و اقساط محصولات خود خبر داد. مشتریانی که متقاضی خرید این محصولات هستند، بایستی به سایت رسمی فروش این شرکت مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایند. گفتنی است که این شرایط فروش در حالی است که حواشی مربوط به پیش فروش این خودروساز در روزهای اخیر بسیار زیاد شده و تحلیل‌های مختلفی برای آن انجام شده است.

گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپامحصولات ارائه شده در شرایط فروش اقساطی سایپا

  • اولین خودروی عرضه شده توسط این گروه خودروساز، سایپا 151 است که با قیمت نقدی 40 میلیون و 313 هزار تومان قابل سفارش بوده و مشتریان از تسهیلات 4 میلیون تومانی برای خرید این خودرو بهره‌مند می‌شوند. بازپرداخت این تسهیلات نیز در قالب 3 چک 4 ماهه خواهد بود.
  • دومین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، تیبا صندوق‌دار با رینگ فولادی است که مشتریان از تسهیلات 5 میلیون تومانی برای خرید آن بهره‌مند می‌شوند.
  • سومین محصول نیز خودروی تیبا صندوق‌دار به رینگ آلومینیومی است که مشتریان با قیمت کل 46 میلیون و 443 هزار تومان سفارش خود را ثبت می‌کنند که 5 میلیون تومان از این مبلغ به عنوان تسهیلات به مشتری اعطا می‌گردد.
  • چهارمین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، سایپا 131 است که با پیش پرداخت 33 میلیون و 450 هزار تومان قابل سفارش بوده و تسهیلات 4 میلیون تومانی به مشتری تعلق خواهد گرفت.

محصول ارائه شده در شرایط فروش نقدی سایپا

  • اولین خودروی عرضه شده توسط این خودروساز، سایپا 151 با قیمت 40 میلیون و 313 هزار تومان است. تحویل این خودرو نیز همانند فروش اعتباری به صورت 30 روزه خواهد بود.

لازم به ذکر است که این شرکت در حالی اقدام به فروش فوری محصولاتش می‌کند که در حال حاضر بسیاری از تعهدات سال قبل خود را نیز عملی نکرده و فروش فوری‌های حدید این شرکت نیز با تعویق بسیار زیاد ایفا می‌گردد.

این شرایط فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. آقا نخرید والله نخرید
    ببینید دارن التماس میکنن.
    ماشین که بی کیفیت هستش
    آپشن ها رو هم که کم کردند.
    هیچ کیفیتی رو هم بالا نبردن.
    دلار هم که بهانشون بود الان ثبات داره.
    اما هی گرون میکنن.
    لطفا نخرید تا بفهمن
    لطفا صبر کنید و کمی تامل

  2. دروغ میگن من تیبا صندوق دار ثبت نام کردم شده ۴۹ میلیون در صورتی که میزنه ۴۶ میلیون

  3. خداکنه همه صنعت خودرواتیش بگیره همینطوری که اموال مردم ب اتیش گشیدن

  4. خدا کنه همه خودروسازی اتیش بگیره همینطوری ک اموال مردم ب اتیش گشیدن امین یارب العالمین

  5. اصلا به هیچ عنوان نمیشه ثبت نام کرد.تا میری ثبت نام کنی میگن سیستم قطع شده.جالبه اونایی که خودشون تو نمایندگی سایپا کار میکنن فقط می تونن برای خودشون ثبت نام کنم. پیش فروش ها همش الکیه. برا بازار گرم یه. این پیش فروش ها برای مردم عادی نیس. فقط قشر خاصی می تونن ثبت نام کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا