Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

قایق تفریحی لوکس پورشه شبیه سفینه های فضایی طراحی شده است!

شرکت نام‌آشنای پورشه که ممکن است نام آن را تنها با ابرخودروهای جذابش شنیده باشید، نه‌تنها یک خودروساز برتر بوده بلکه با گروه خبره طراحی خود توانسته هنرش را در هر زمینه غیر خودرویی از ساخت ساعت مچی، کتری و صندلی‌های مخصوص دندان‌پزشکی گرفته تا قایق‌های تفریحی جذاب و دیدنی، به نمایش بگذارد.

درست مانند همین لفظی که برای یک ابرخودرو به کار می‌بریم، هیچ ویژگی یا مجموعه‌ای از ویژگی‌های خاص وجود ندارند که بتوانیم با توجه به آن‌ها، یک ابر قایق تفریحی (Superyacht) را تعریف کنیم. بااین‌حال، درست مانند یک ابرخودرو، احتمالاً وقتی تصویری از یک ابر قایق تفریحی مشاهده کنید، بی‌درنگ تشخیص خواهید داد که با قایق‌های معمولی تفاوت دارد.

قایقی با اندازه بزرگ، امکانات تفریحی لوکس و فن‌آوری‌های مدرن و روز دنیا که در مورد رویال فالکن 1 شرکت پورشه، این اندازه به 41 متر طول می‌رسد که ازنظر ظاهری نیز آن را شبیه یک سفینه فضایی کرده است. شاید بتوان این ابر قایق را یک پورشه تایکان مخصوص آب دانست.

درواقع این قایق جذاب را، شرکت سنگاپوری رویال فالکن فلیت با همکاری استودیو طراحی F.A پورشه، توسعه داده است. قایقی که چیزی نزدیک 10 سال زمان برای سازندگان و طراحان آن برده است.

در این قایق، 5 اتاق مجزا و لوکس برای 10 مهمان وجود داشته و با یک بالکن شخصی جذاب و فضای غذاخوری، خود را از این نظر متمایز ساخته است. اگرچه هنوز در مورد قیمت این ابر قایق تفریحی پورشه، حرفی زده نشده است اما بدون شک، این رویال فالکن یک وسیله نقلیه ارزان نخواهد بود.

در بحث موتوری و قدرت نیز، این قایق از یک جفت موتور MTU دیزل باقدرت 2,300 اسب بخار بهره می‌برد که می‌تواند قایق را به‌سرعت نهایی 35 نات دریایی برساند.

منبع Carbuzz
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.