مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش فوری اقساطی ایران‌خودرو ویژه 19 آبان 98

ارائه محصولات مختلف توسط خودروسازان در هفته گذشته باعث شد تا کمی از روند صعودی شدید بازار خودروهای داخلی کاسته شود ولی ادامه روند متعادل این بازار نیازمند فعالیت بیش از پیش ایران‌خودرو و سایپا است. گروه خودروسازی ایران‌خودرو در همین راستا شرایط فروش جدیدی را برای 3 محصول خود ارائه کرده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات خود رونمایی کرد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند از ساعت 11 صیح روز 19 آبان ماه سال جاری با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت اقدام به ثبت سفارش نمایند. قابل ذکر است که این شرکت در پاییز امسال فعالیت خوبی در زمینه ارائه طرح فروش داشته و به نظر می‌رسد که در صورت ادامه‌دار بودن وضعیت، شاید بازاری متعادل در ماه‌های باقیمانده سال باشیم.

پژو 207 صندوقدار ایران‌خودروخودروهای عرضه شده در این شرایط فروش به شرح زیر است:

  • اولین محصول ارائه شده توسط ایران‌خودرو، پژو پارس سال است که در رنگ‌های سفید، خاکستری متالیک، نقره‌ای متالیک و مشکی عرضه می‌گردد. پیش پرداخت لازم برای این خودرو 70 میلیون و 360 هزار تومان بوده و 10 درصد باقیمانده نیز به صورت تسهیلات به مشتریان عرضه می شود. بازپرداخت تسهیلات ارائه شده به صورت یکساله بوده و امکان بازپرداخت زودتر از موعد نیز نخواهد بود.
  • دومین خودروی عرضه شده پژو 206 صندوقدار است که در رنگ‌های سفید، خاکستری، مشکی، نقره‌ای و گیلاسی قابل عرضه بوده و قیمت تعیین شده برای آن 80 میلیون و 303 هزار تومان است. این خودرو نیز با تسهیلات 10 درصدی عرضه شده و بازپرداخت آن نیز همانند سایر تسهیلات این طرح فروش است.
  • سومین محصول عرضه شده در این طرح فروش، پژو 405 دوگانه سوز است که در رنگ‌های نقره‌ای متالیک، مشکی متالیک و خاکستری متالیک به مشتریان عرضه می‌شود. قیمت مصوب این خودرو 65 میلیون و 578 هزار تومان بوده و مشتریان از تسهیلات معادل 10 درصد قیمت خودرو بهره‌مند می‌شوند.
  • گفتنی است که در این شرایط فروش، اقساط به صورت دو چک در تاریخ‌های 6 ماهه از مشتریان دریافت می‌گردد در حالی‌که در طرح‌های قبلی صرفا یک چک از مشتری دریافت می‌شد.

قابل ذکر است که شرایط فروش فوری ایران‌خودرو در حالی انجام می‌شود که بعضی از مشتریان نسبت به تحویل خودروهای ثبت نامی قبلی به شدت معترض بوده و مشخص نیست که مجوزهای جدید برای فروش این شرکت به چه نحوی صادر می‌گردد.

این شرایط فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. پیش فروش روز سه شنبه 14 ابان دروغی بیش نبوده هیچ کس نتونست ثبت نام کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا