Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

با جدیدترین موتورسیکلت برقی وسپا آشنا شوید

همه شما تاکنون نام موتورهای کوچک، کاربردی و ایتالیایی وسپا را شنیده‌اید. حتی ممکن است قبل از گرانی‌های سال گذشته نیز یکی از آن‌ها را برای مصارف شهری داشته و استفاده کرده باشید. موتورهایی که شرکت ایتالیایی پیاجیو، با ساخت آن‌ها و ایجاد سبک جدیدی بانام اسکوتر در دنیای موتورسیکلت‌ها، فاز جدیدی را به دنیای جذاب موتورها وارد کرد.

حالا این شرکت، نمونه‌ای جدید و قدرتمندتر از وسپا Elettrica (التریکا) را عرضه کرده است. پیاجیو برای نسخه جدید و برقی این موتورسیکلت، قدرت و عملکرد بالاتری را در نظر گرفته است.

زمانی که اینموتورالتریکا برای اولین بار به بازار ایالات‌متحده راه یافت، نهایت سرعت آن 48.3 کیلومتر بر ساعت بود. البته در نسخه اکو یا اقتصادی، موتورسیکلت وسپا با نهایت سرعت 28.9 کیلومتر بر ساعت محدودشده است.

پیاجیو ایتالیا با معرفی جدیدترین نسخه از این اسکوتر برقی در نمایشگاه EICMA 2019، حرف جدیدی برای گفتن دارد. این نسخه جدید می‌تواند تا نهایت سرعت 70 کیلومتر بر ساعت برسد. به‌علاوه، وسپا ادعا کرده است که این سرعت نهایی بالاتر، به خاطر امکانات و مؤلفه‌های خاص بهینه‌ شده‌ای است که درون این نسخه به‌کار رفته است.

درست مانند گذشته، وسپا این تضمین را داده که این موتور برقی نیز با یک شارژ کامل، می‌تواند تا نهایت 100 کیلومتر مسافت داشته و از باتری لیتیوم-یون و هم از سیستم بازیابی انرژی جنبشی (کینتیک) خود برای این منظور استفاده کند. البته این وسپا التریکا جدید، نسخه‌ای نیست که بخواهد با مدل قبلی کاملا جایگزین شود بلکه به‌عنوان یک نسخه آپشن‌دار جدیدتر، در کنار مدل قدیمی به فروش خواهد رفت.

هنوز صحبتی در مورد برچسب قیمتی این وسپا زده نشده و باید دید که چه ویژگی‌های دیگری را در کنار قیمت، وسپا برای التریکا جدید در نظر گرفته است.

منبع Rideapart
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.