Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

با یکی از خاص‌ترین لامبورگینی‌های دنیا بیشتر آشنا شوید

ابرخودروهای ساخت شرکت خلاق و پیشگام لامبورگینی، همیشه با چهره‌هایی خاص، تهاجمی و جذابی ارائه می‌شدند که تفاوت سبک طراحی و خاص بودنشان را به رخ دیگر خودروهای رقیبان از سراسر دنیا کشیده‌اند. خودروهایی که هر یک ویژگی‌های فنی و طراحی خاص خود را داشته و توانسته‌اند نام خود را در صنعت خودروسازی جاودان کنند.

حالا در همین بین، می‌توانیم یک نسخه بسیار خاص و البته جذاب از گالاردو این شرکت را مشاهده نماییم که درواقع یک طرح مفهومی بوده و تنها یک نسخه از آن در کل جهان، موجود است.

این طرح مفهومی که بانام «کانسپت S» شناخته می‌شود، تنها مدل از نوع خودش بوده که بر اساس خودروی اسپیدستر گالاردو (مدل قبل از هوراکان امروزی) ساخته‌شده است. در این طرح مفهومی، درست مانند مدل خاص اونتادور J، خبری از سقف و یا حتی شیشه جلویی خودرو برای منحرف کردن جریان باد نیست.

درواقع تیم طراحی این خودرو در سانتا آگاتا ایتالیا، خواسته‌اند تا این مدل منحصربه‌فرد از گالاردو را که یک قلب تپنده 5 لیتری 10 سیلندر باقدرت 520 اسب بخار در زیر کاپوت آن نهان شده است، تبدیل به یک نمونه روباز و خاص از خودروهای متداول و سنتی امروزی کند. این طرح که برای اولین بار در سال 2005 و در جریان موتورشو ژنو سوئیس به نمایش درآمد، قرار بود تعداد 100 دستگاه از آن به تولید برسد که درنهایت همین یک نسخه خاص و منحصربه‌فرد، تولید شد.

حالا پس از حدود یک دهه و نیم از معرفی اولیه یکی از خاص‌ترین و کمیاب‌ترین مدل‌های خودروساز ایتالیایی، این خودرو قرار است به حراج برود. البته خودرو صفرکیلومتر نبوده و چیزی حدود 200 کیلومتر راه‌رفته است.

ابتدا در سال 2015 و در نیویورک قرار بود باقیمت 2.4 تا 3 میلیون دلار به حراج برود که به دلیل قیمت بالا، به هدف خود نرسید. دو سال بعد، در یک حراج دیگر، در مونتری، باقیمت 1.32 میلیون دلار به فروش رفت. حالا، دوباره این خودرو می‌خواهد رنگ حراج را به خود دیده و در تاریخ 30 نوامبر 2019، کمتر از 20 روز دیگر، در گرند پریکس ابوظبی به حراج برود.

 

منبع Carbuzz
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.