مکمل بنزین
گوناگونخبر

تماشا کنید؛ بیرون آوردن یک پورشه له شده از طبقه دوم یک ساختمان!

شاید تاکنون در سایت‌های خبری، تصاویری دل‌خراش از حادثه‌های گوناگون خودرویی حتی در کشورهای خارجی و با خودروهای ایمنشان را دیده باشید که هر یک بنا به دلیلی رخ‌داده‌اند؛ اما دراین‌بین، هستند حادثه‌هایی که متمایز با دیگر اتفاقات بوده و کمی عجیب به نظر می‌رسند. بیرون کشیدن یک خودروی پورشه از طبقه دوم یک ساختمان که در آن‌هم جان راننده و هم سرنشین، گرفته‌شده است نیز یکی از همین حوادث عجیب و دل‌خراش است.

این حادثه در ایالت نیوجرسی آمریکا و در ساعت 6:30 صبح یکشنبه هفته گذشته رخ‌داده است. خودروی آسیب‌دیده نیز یک پورشه باکستر بوده که راننده آن در حال رانندگی با سرعت‌بالا در یک خیابان بوده که درنهایت، کنترل خودرو از دستش خارج‌شده، به یک مانع شیب‌دار برخورد کرده و در هوا به پرواز درمی‌آید. درنهایت نیز این خودرو سر از طبقه دوم یک ساختمان تجاری در آن ناحیه درمی‌آورد.

راننده این پورشه یک جوان 22 ساله و سرنشین آن نیز یک جوان دیگر 23 ساله بوده‌اند که متأسفانه،هردوی این افراد براثر این حادثه، کشته‌شده‌اند و خوشبختانه به دلیل اینکه در آن زمان، ساختمان خالی بوده و کسی در آن وجود نداشته، منجر به کشته شدن اشخاص دیگر در آنجا نشده است.

به‌محض اتفاق افتادن حادثه، مسئولین مربوطه به محل حادثه رفته و خیابان‌های آن محل، به مدت 7 ساعت بسته بودند. هنوز جزئیات اصلی این حادثه در حال بررسی و تحقیق است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا