مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

ولوو خودروهای کوچک با پلاگین هیبریدی تولید می‌کند

مدیرعامل کمپانی ولوو در گفتگویی، خبر از تولید اتومبیل‌های کوچک و هیبردی توسط ولوو داده است. آقای هاکان ساموئلسون، در محل برگزاری نمایشگاه خودروی ژنو 2016، از ایده‌ها و آینده محصولات کمپانی ولوو صحبت کرد و گفت: با وجود تبدیل تمام خودروهای قدیمی خود به خودروهایی جدید و مدرن، ما هنوز در حال توسعه هستیم و به فکر افزایش فروش و کسب سود بیشتر از بازار خواهیم بود و امیدواریم به زودی تبدیل به شاخص‌ترین برند اروپایی شویم.

wall-twitter56dc72e3b85d4

وی افزود: ما انواع مختلفی از خودروها را از سری 60 گرفته تا سری 90، به تولید رسانده‌ایم و حالا در استراتژی جدید خود، قسط پیاده‌سازی و تولید خودروهای کوچک را داریم. رشد و توسعه خودروهای کوچک بسیار سریع بوده و این گونه خودروها سهم ویژه‌ای از بازار را در اختیار دارند و ما می‌خواهیم سهمی از این قسمت بازار داشته باشیم.

مدیرعامل ولوو گفته است که سهم فروش خودروهای برقی این کمپانی از میان تمام محصولات ولوو، تنها 10 درصد است و برای بیشتر شدن میزان این فروش، خودروهای کوچک خود را با پلاگین هیبردی در دو مدل چهار سیلندری و سه سیلندری عرضه خواهیم کرد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا