مکمل بنزین
خبرداخلی

آخرین وضعیت لیزینگ رسپینا خودرو و آتیه صنعت خودرو ایرانیان

لیزینگ رسپینا خودرو و آتیه صنعت خودرو ایرانیان دو شرکتی هستند که به تازگی به لیست شکایت شده‌های صنعت خودروی کشورمان افزوده شده‌اند. این دو شرکت که با وعده تحویل 24 ساعته خودرو اقدام به ثبت نام و دریافت پول کرده بودند، حالا با شکایت‌های زیادی روبرو شده و به نظر می‌رسد که این دو شرکت نیز به لیست قبلی باید اضافه شوند!

به گزارش چرخان، تعدادی از مشتریان دو شرکت لیزینگ رسپینا خودرو و آتیه صنعت خودرو ایرانیان که به گفته یکی از مشتریان با یک اطلاعات ثبتی یکسان اقدام به فعالیت می‌کردند، با ارسال شکایاتی اعلام کردند که این دو شرکت با دریافت میلیون‌ها تومان از آنها و وعده تحویل خودرو ناپدید شده و عملا دسترسی به آنها وجود ندارد!

رسپینا خودرو خودروهای خارجی خودروهای دست دوم خودروی خارجی خودروهای خارجی ممنوعیت واردات خودروهای خارجیطبق اعلام چند تن از مالباختگان این دو شرکت، شماره ثبتی دو لیزینگ مذکور یکی بوده و در دو دفتر مجزا اقدام به فعالیت می‌کردند. یکی از ترفندهای استفاده شده در دو دفتر مذکور، تبلیغات گسترده در سایت‌های نیازمندی به صورت همزمان بوده و مشتریان را به نوعی در دو شرکت خود تقسیم می‌کردند.

رویه کاری این شرکت نیز به این‌گونه بوده که ثبت نام اولیه با مبلغی در حدود 850 هزار تومان انجام شده و پس از چند روز به کلیه مشتریان برای پرداخت بخش دوم پرداختی از 10 تا 300 میلیون تومان پیامک ارسال شده است. مشتریان نیز با وعده تحویل خودرو پس از 24 ساعت اقدام به واریز این مبالغ کرده‌اند و عاملین شرکت‌های مذکور در طی همین 24 ساعت اقدام به فرار از کشور نموده‌اند!

بررسی‌های انجام شده توسط مشتریان این شرکت نشان می‌دهد که دو شرکت مذکور به نام آبدارچی بوده و کلیه فعالان و کارکنان این دو شرکت با اسامی جعلی اقدام به فعالیت می‌نمودند! حالا مشتریان دو شرکت مذکور با ضرر هنگفتی به دنبال احقاق حق خود هستند و مشخص نیست که با خروج عاملین این دو شرکت، آیا امیدی به برگشت پول این مالباختگان وجود دارد؟

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا