مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

امیدواری بوگاتی به فروش مناسب Chiron

کمپانی بوگاتی پس از رونمایی از محصول جدید خود به نام Chiron، در نمایشگاه خودروی ژنو 2016، امیدوار است با فروش این محصول، پول خوبی به دست آورد و پروژه جدید خود را آغاز کند.

رئیس بوگاتی، Wolfgang Durheimer، گفته است: « تکلیف آینده محصولات ما به فروش Chiron بستگی دارد. ما حدود 500 دستگاه از این خودرو را تولید کرده که قیمت پایه آنها 2.6 میلیون دلار خواهد بود و سود کسب شده از فروش آنها صرف راه‌اندازی پروژه جدید بوگاتی می‌شود.»

بوگاتی شیرون

این در حالیست که خودروی بوگاتی ویرون، با قیمتی بین 4 تا 6 میلیون دلار معامله می‌شود و ظاهرا سیاست تعیین قیمت پایین برای بوگاتی Chiron، از جانب کمپانی فولکس‌واگن اعمال خواهد شد، تا از نظر مالی کمپانی بوگاتی دوباره احیاء شود.

در حقیقت بوگاتی می‌خواهد تمام پول خود را حفظ کند تا به سمت پروژه پرسود و نامشخص جدید خود برود. رئیس بوگاتی درباره این پروژه مرموز گفته است: «ایده ساخت خودرویی چهار درب مانند لیموزین، در ذهن ما نیست!» این احتمال وجود دارد که بوگاتی در پروژه جدید خود، از نسخه‌های هیبردی Chiron، در انواع مختلف پرده بردارد و شاید هم می‌خواهد یک خودروی شاسی‌بلند تولید کند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا