مکمل بنزین
خبرداخلی

قیمت لاستیک نوسانی شد؛ از کجا لاستیک دولتی بخریم؟ (آذر 98)

بازار لوازم یدکی خودرو در هفته‌های اخیر متاثر از قیمت ارز بوده و گرانی جدیدی را تجربه می‌کند. از جمله این لوازم می‌توان به لاستیک اشاره کرد که با رد شدن قیمت دلار از مرز 12 هزار تومان، روند صعودی قیمت آن شدت گرفته است. اما دولت برای فروش محصولات یارانه‌ای تدابیری اندیشیده و مراکزی را برای فروش لاستیک دولتی معرفی نموده است.

به گزارش چرخان، داود سعادتی‌نژاد، رئیس اتحادیه لاستیک و روغن در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت قیمت و بازار لاستیک گفت: قیمت لاستیک نسبت به ماه‌های گذشته نه تنها گران نشده بلکه شاهد ارزانی آن بوده‌ایم. در حال حاضر شرایط اقتصادی به گونه‌ایست که تولیدکنندگان با مشکلاتی روبرو هستند ولی تولیدکنندگان لاستیک، مشکل خاصی ندارند. همچنین از نظر وجود لاستیک نیز مشکلی نیست و کمبودی در بازار احساس نمی‌شود.

دستورالعمل‌های انتخاب و خرید تایر مناسبوی در ادامه افزود: لاستیک مربوط به مینی بوس، اتوبوس و کامیون نیز از طریق سامانه تجارت وزارت صمت به واحدهای صنفی عرضه می‌شود. یک نکته مهم در مورد واردات لاستیک، این است که تنها مجوز واردات لاستیک‌هایی داه می‌شود که نمونه داخلی آن وجود ندارد. همچنین عرضه لاستیک توسط کارخانه به صورت منظم در بازار صورت می‌گیرد.

رئیس اتحادیه لاستیک و روغن در پاسخ به سوالی در رابطه با فروشندگان لاستیک دولتی گفت: مردم برای خرید لاستیک دولتی می‌توانند به دو مرکز خیابان امیرکبیر تهران (مرکز فروش لاستیک و لوازم یدکی خودرو) و شادآباد مراجعه کنند و از افراد حاضر در این دو مرکز اقدام به خرید لاستیک نمایند. اگر مردم به دنبال خرید لاستیک به قیمت مناسب هستند، به این دو مرکز معرفی شده مراجعه نمایند.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا