مکمل بنزین
گوناگونخبر

تسلا از جدیدترین محصول خود با نام سایبرکواد رونمایی کرد!

می‌توان به‌خوبی متصور شد که شرکت‌های بزرگی مانند اسپیس ایکس آقای ایلان ماسک تا چه حد اشتیاق ساخت وسایل مدرن و به‌اصطلاح خودروهای فضانورد و ماه نوردی را دارد که بتواند با استفاده از آن‌ها، به اهداف خود در ماه برسند. درواقع غیر از اسپیس ایکس و حتی خود شرکت تسلا، شرکت‌های خودروسازی دیگری نیز بوده‌اند که شانس خود را برای رسیدن به فضا امتحان کرده و می‌کنند.

تسلا نیز با یک موشک فالکن، خودروی مدل رودستر خود را به فضا ارسال کرده بود؛ اما این بار، در یک رویداد فن‌آوری در لس‌آنجلس آمریکا، تسلا از خودروی موسوم به سایبرتراک خود رونمایی کرده که ظاهری عجیب و البته منحصربه‌فرد دارد. نکته جالب در مورد این معرفی، یک خودروی ATV سایبرکواد است که به همراه خودروی اصلی معرفی‌شده است.

این وسیله نقلیه چهارچرخ که شباهت زیادی به موتورسیکلت‌های چهارچرخ ولی با چهره‌ای متفاوت و کارکردی بلندپروازانه تر دارد، می‌تواند درون این وانت جدید تسلا جای گرفته و در مواقع نیاز نیز از خودروی اصلی جدا شود.

البته هنوز جزئیاتی از این طرح جدید تسلا که شبیه خودروها و پرنده‌های فیلم «بلید رانر»(Blade Runner) ساخته‌شده است، اعلام‌نشده و حتی معلوم نیست که خودروی فضایی و آینده‌گرایانه تسلا، با چه برچسب قیمتی نیز می‌خواهد به دست مشتریان خود برسد.

این سایبرکواد کوچک که مناسب برای جاده‌های آفرود طراحی‌شده است، علاوه بر قدرت خروجی خوب، با ظاهر مشکی‌رنگ، سیستم تعلیق فوق‌العاده عالی، ترمزهای دیسکی در قسمت‌های عقب و جلو، ظاهری تهاجمی و هم‌چنین بدنه‌ای سبک طراحی‌شده که در قسمت‌هایی از آن، تسلا از آلومینیوم نیز برای هرچه کم‌تر شدن وزن آن استفاده کرده است.

حال باید منتظر ماند و دید که تسلا چگونه قصد تولید نهایی این وانت متعلق به آینده خود و هم‌چنین موتورسیکلت تهاجمی، قدرتمند و چهارچرخ خود را در آینده خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا