Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش محدود نیسان جوک ویژه آذر 98 اعلام شد

ترخیص خودروهای خارجی باقیمانده در گمرکات کشور باعث شده تا بعضی از شرکت‌های ارائه‌دهنده این خودروها اقدام به فروش تعداد محدودی از خودروهای خود کنند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به جهان نوین آریا اشاره کرد متولی برند نیسان در کشورمان بوده و در جدیدترین اقدام خود، خبر از فروش تعداد محدودی از نیسان جوک داده است.

به گزارش چرخان، شرکت جهان نوین آریا متوی برند نیسان در کشورمان، در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش نیسان جوک با مدل 2017 خبر داد که مشتریان متقاضی خرید این محصول می‌توانند از امروز با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت اقدام به ثبت سفارش نمایند. البته جهان نوین آریا جزئیات بیشتر در رابطه با این شرایط فروش را منوط به تماس و یا حضور فیزیکی مشتریان کرده که در نوع خود جالب است!

از جمله ویژگی‌های قابل ذکر در این شرایط فروشف گارانتی 3 ساله و یا 80 هزار کیلومتر کارکرد است. البته بدیهی است که این گارانتی طبق زودتر فرارسیدن هر کدام از شرایط خواهد بود. گفتنی است که نیسان جوک پلاتینیوم در رنگ‌های سفید، نوک مدادی و قرمز  قابل سفارش بوده و نیسان جوک اسپورت نیز در رنگ‌های سفید، قرمز و زرد قابل خرید خواهد بود.

اما بررسی کامنت‌های کاربران در صفحه اینستاگرام این شرکت نشان می‌دهد که قیمت گذاری جهان نوین آریا مناسب نبوده و بالاتر از قیمت مورد انتظار مشتریان بوده است. شنیده‌ها حاکی از این است که این فروش از طریق خودروهایی است که اخیرا از گمرکات کشور ترخیص شده‌اند و به زودی خودروهای دیگری نیز از طریق این شرکت ارائه خواهد شد.

  • قیمت اعلامی این شرکت برای نیسان جوک پلاتینیوم با مدل 2017 معادل 440 میلیون تومان است.
  • قیمت اعلامی این شرکت برای نیسان جوک اسپورت با مدل 2017 معادل 540 میلیون تومان است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.