مکمل بنزین
بازارچه

قیمت جدید هایما اس 5 توربوشارژ اتوماتیک توسط ایران‌خودرو اعلام شد

تاخیر زیاد خودروسازان در تحویل محصولات فروخته شده در سال قبل باعث شده تا نارضایتی زیادی در بازار ایجاد شده و از سوی دیگر بهانه‌ای برای دلالان ایجاد شود تا قیمت این محصولات را بالا ببرند. البته با اقداماتی که از سوی ایران‌خودرو و سایپا انجام شد، بسیاری از محصولات به روز شده‌اند که هایما اس 5 توربوشارژ اتوماتیک از جمله آن‌هاست.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای برای آن دسته از دارندگان حواله خرید هایما اس 5 توربوشارژ اتوماتیک دعوتنامه تکمیل وجه صادر کرد که قیمت این خودرو را نیز مشخص نمود. این دعوتنامه برای کلیه حواله‌های با موعد تحویل آذر 98 بوده و به هیچ وجه برای مشتریان جدید قابل فروش و اعمال نیست.

قیمت جدید اعلامی این خودروساز برای محصول مذکور، 178 میلیون و 370 هزار تومان بوده و با موعد تحویل 30 روز به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا