مکمل بنزین
گوناگونخبر

کیا سلتوس پرفورمنس؛ خودرویی جذاب با ویژگی های خاص!

خودروی تازه‌وارد شاسی‌بلند موسوم به سلتوس (Seltos) کیا که برای بازار ایالات‌متحده آماده‌شده است، یک نمونه جذاب به نظر می‌رسد. اگرچه در طراحی خارجی، می‌توانیم مؤلفه‌های طراحی نسبتاً شلوغی را مشاهده کرده که با ترکیب رنگی نقره‌ای و مشکی و هم‌چنین خطوط روی بدنه آمیخته‌شده‌اند اما در هر حالت این خودرو، یک طراحی خوش‌چهره‌ای را به خود گرفته است.

جدیدترین و شاید بتوان گفت که کوچک ترین کراس اوور از خانواده شرکت کیا، در موتورشو لس‌آنجلس همین سال جاری میلادی به خاک آمریکا رسید و از قبل نیز، نسخه‌ی جدید آن رونمایی شده بود. خودرویی که در این تصاویر رندری، می‌توانیم ظاهر به‌مراتب جذاب‌تر و اسپرت تری را نسبت به نسخه معمول آن مشاهده کنیم.

البته مؤلفه‌های طراحی در این نسخه طراحی‌شده نیز از روی همان نسخه معمولی سلتوس الهام گرفته است که با دیدن ورودی‌های هوایی بزرگ در قسمت جلوی خودرو، چراغ‌های جلویی و هم‌چنین جلوپنجره که در این نسخه، تهاجمی‌تر طراحی‌شده اند می‌توانیم به این عقیده برسیم.

حال طراحی این نسخه از سلتوس، برای اینکه کار خود را با چهره تهاجمی این خودرو و همچنین تمامی ویژگی‌های جذاب طراحی‌اش، کامل کند، از سپرهای کرومی، مشکی رنگ و همچنین بالاتنه مشکی‌رنگی برای سلتوس، بهره برده است تا بتواند آن را بیش از پیش، تهاجمی و جذاب جلوه بدهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا