مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش اعتباری محصولات چری مدیران خودرو (آذر 98)

بازار محصولات خودروهای چینی این روزها به دلیل گرانی‌های اخیر در بازار داخلی‌ها در روند صعودی قرار گرفته و نسبت به آبان ماه شاهد گرانی قابل توجهی در این بازار بوده‌ایم. در همین راستا شرکت‌هایی مانند مدیران خودرو به منظور فروش هر چه بیشتر محصولاتشان اقدام به عرضه شرایط فروش نقد و اقساط می‌کنند که شرایط فروش محصولات چری این شرکت از جمله طرح‌های فعال این روزهاست.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو طبق رویه خود از فعال بودن شرایط فروش این شرکت برای محصولات چری خبر داد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند به نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کرده و سفارش خود را در بخش اعتباری ثبت نمایند. گفتنی است که تسهیلات ارائه شده در این شرایط با بازپرداخت متنوع قابل دریافت هستند.

نرخ بهره تعیین شده برای انواع خودروهای موجود این شرکت از 16 تا 21 درصد تعیین شده و با توجه به مدت زمان بازپرداخت اقساط از مشتریان دریافت می گردد. همچنین تعیین بازه پرداخت 12 تا 60 ماه از دیگر مواردی است که می توان برای این شرایط فروش عنوان کرد. قابل ذکر است که مشتریان متقاضی خرید در این شرایط فروش بایستی به زمان تحویل خودروها که در دو موعد فوری و 45 روز کاری قید شده، توجه نمایند.

 

شرایط فروش اقساطی مدیران‌خودرو برای محصولات چری

  • خودروهای ارائه شده در این شرایط فروش به صورت تحویل فوری و 45 روز کاری قابل سفارش خواهند بود.
  • بیمه بدنه برای تمامی خودروهای فروخته شده در این طرح الزامی بوده و هیچ خودرویی بدون این بیمه واگذار نخواهد شد. هزینه بیمه بدنه نیز از مشتری اخذ خواهد شد.
  • خودروهای فروخته شده در این طرح، در رهن شرکت مدیران خودرو خواهد بود و به محض اتمام اقساط تسهیلات، سند خودروها آزاد خواهد شد.
  • چک‌های دریافتی از مشتریان صرفا از چک‌های طرح صیاد خواهد بود.
  • حواله صادر شده برای مشتری تا 72 ساعت معتبر خواهد بود و در صورت عدم واریز وجه پیش پرداخت خودرو این حواله باطل خواهد شد.
  • این شرکت اعلام کرده است که خودروهای فروخته شده در این طرح دارای گارانتی 3 ساله یا 60 هزار کیلومتر کارکرد است که هر کدام از این موارد فرا برسد، محاسبه خواهد شد.
  • ثبت سفارش مشتریان صرفا از محل رنگ‌های قابل انتخاب بوده و مشتریان قادر به انتخاب رنگ‌های دیگر نخواهند بود.
  • هزینه مربوط به بیمه شخص ثالث تمامی خودروهای ارائه شده در این شرایط فروش بر عهده شرکت خودروسازی مدیران‌خودرو خواهد بود و هزینه‌ای از مشتری اخذ نمی‌شود.
  • سرویس اولیه کلیه خودروهای فروخته شده در این طرح رایگان بوده و هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا