مکمل بنزین
آموزشبرگزیده‌هاترفند

6 نکته برای ثبت سفارش سریع‌تر در سایت ایران‌خودرو

ثبت سفارش در سایت ایران‌خودرو یکی از دغدغه‌های امروز بسیاری از مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت شده است و مشتریان با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند. گفتنی است که با توجه به گرانی‌های اخیر در بازار محصولات این شرکت، حالا تقاضا برای ثبت سفارش در سایت ایران‌خودرو نیز به یک معضل جدی تبدیل شده است.

فاصله قیمتی محصولات ایران‌خودرو از کارخانه تا بازار به قدری بالا رفته که عملا دلالان و سودجویان را نیز برای کسب سود از این فاصله قیمتی به طمع انداخته و مردم نیز به دلیل کاهش قدرت خریدی که رخ داده، به دنبال خرید مستقیم از این شرکت هستند. اما مساله اصلی اینجاست که ظرفیت تعیین شده از سوی ایران‌خودرو به شدت کم بوده و کفاف متقاضیان خرید را نمی‌دهد و به همین دلیل حتی بازار سیاهی برای ثبت سفارش در طرح فروش ایران‌خودرو ایجاد شده است.

ایران‌خودرو پژو 405 و سمند خودروهای داخلیبررسی بعضی از آگهی‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که حالا بعضی از افراد اقدام به تبلیغ ثبت سفارش در سایت ایران‌خودرو می‌کنند و از قبل همین اقدام ساده، میلیون‌ها تومان به جیب می‌زنند! شاید برای افرادی که این روزها به سایت فروش این شرکت مراجعه می‌کنند و دست از پا درازتر برمی‌گردند، قول ثبت سفارش در سایت این شرکت یک وعده رویایی باشد و برای این کار هزینه‌های زیادی بپردازند ولی سوال اصلی اینجاست که واقعا این افراد چگونه اقدام به ثبت سفارش می‌کنند؟

بسیاری از افراد متقاضی خرید محصولات ایران‌خودرو معتقدند که عملا سایت این شرکت برای ثبت سفارش باز نمی‌شود و فقط عده‌ای محدود و احتمالا نشان کرده امکان ثبت سفارش دارند و ثبت سفارش برای مشتریان عادی امکان‌پذیر نیست. ولی مشاهدات ما نشان می‌دهد که این ادعا دور از واقعیت بوده و مدعیان این اتفاق، معمولا دچار اشتباهاتی می‌شوند که باعث می‌شود تا از ثبت سفارش عقب بمانند و امکان خرید محصولات این خودروساز را نداشته باشند.

تحویل ایران‌خودرو پژو 206 و وانت آریساندر صورتی که ظرفیت تعیین شده ایران‌خودرو برای هر خودرو 1000 عدد باشد و در هر طرح فروش چیزی در حدود 100 هزار نفر به سایت رسمی این شرکت مراجعه نمایند، این بدین معنی است که تنها یک درصد از مراجعه کنندگان امکان ثبت سفارش خواهند داشت. به بیان دیگر اینکه از هر 100 نفر مراجعه کننده به سایت، صرفا یک نفر موفق به ثبت سفارش می‌شود و این یعنی نباید انتظار معجزه نیز داشته باشید. در این بین افرادی موفق می‌شوند که عملکرد سریعتر داشته باشند و در اندک زمانی اقدام به طی کردن مراحل ثبت سفارش و پرداخت هزینه کنند.

در این مطلب قصد داریم به نکات مهمی در رابطه با ثبت سفارش در سایت ایران‌خودرو اشاره کنیم که تا حدود زیادی شما را در دسترسی سریعتر به سایت و امکان ثبت سفارش مساعدت می‌کند. بدیهی است که این روش‌ها نیز تا حدودی کار شما را تسهیل می‌کنند و همه چیز به شانس و عملکرد سایر مشتریان نیز بستگی دارد!

پژو 207 صندوقدار ایران‌خودرو1- برای ثبت نام حتما از لپ تاپ یا کامپیوتر استفاده کنید

یکی از اشکالاتی که معمولا در مشتریان شاکی مشاهده می‌شود این است که پروسه ثبت نام را از طریق موبایل انجام می‌دهند و مشکلات معمول در کار با موبایل باعث می‌شود تا تاخیری هر چند اندک در عملکردشان ایجاد شده و از ظرفیت ثبت نامی باز بمانند. پیشنهاد ما این است که حتما از یک کامپیوتر با سخت افزار قوی استفاده کنید و یا از یک لپ تاپ سالم و بدون مشکل برای این کار بهره ببرید.

2- قبل از شروع طرح وارد اکانت خود شوید!

از دیگر اشکالات مشتریان شاکی این است که دقیقا ساعت 11 به سایت این شرکت مراجعه می‌کنند و انتظار معجزه نیز دارند! وقتی شما ساعت 11 وارد سایت می‌شوید، طبیعتا چند ثانیه برای ورود از دست خواهد رفت که در این بین باقی کاربران سازوکار سفارش را پیگیری می‌کنند و ظرفیت تکمیل می‌گردد. حتما 3-4 دقیقه قبل از شروع ثبت سفارش، ثبت نام کنید و وارد اکانت خود در سایت ایران‌خودرو شوید.

3- سایت تایم را جدی بگیرید

سایت مرجع زمان برای شرکت‌های خودروساز، سایت time.ir است. توجه کنید که اقدامات خود را با این سایت هماهنگ کنید و درست راس ساعت 11 اقدام به رفرش کردن سایت فروش کنید تا امکان ورود به مراحل ثبت سفارش را پیدا کنید. توجه نمایید که قبل از این ساعت از رفرش‌های پیاپی بپرهیزید چرا که امکان بلاک شدن توسط فایروال سرور وجود داشته و عملا شما باید قید خرید خودرو را بزنید.

ایران‌خودرو4- مراحل را به سرعت ولی با دقت انجام دهید

یکی دیگر از اشکالات مشاهده در روند ثبت نام، سرعت و یا عجله‌ایست که منجر به اشتباهات تایپی و سایر اشتباهات می‌شود. کاربران معمولا برای اینکه از قافله ثبت نام کنندگان عقب نمانند، رفتارهای عجولانه‌ای انجام می‌دهند که نتیجه‌ای جز موفق نشدن ندارد. برای جلوگیری از این اتفاق،شرط دقت را در کنار سرعت در نظر بگیرید.

5- یکبار در طرح‌های فروش کم متقاضی ثبت نام کنید!

شاید تعجب کنید ولی یکی از ترفندهای جلو افتادن در مراحل ثبت سفارش همین است. یکی از مراحلی که منجر به عقب افتادن کاربر در حین سفارش می‌شود، پر کردن فرم ثبت سفارش است که در صورت ذخیره بودن این اطلاعات در کامپیوتر و پر شدن اتوماتیک آنها، عملا شما چند ثانیه جلو می‌افتید و شانستان برای ثبت سفارش به شدت افزایش پیدا می‌کند. بدین منظور در یکی از طرح‌های فروش کم متقاضی ثبت سفارش کنید ولی طبیعتا نباید پرداخت کنید که این اقدام باعث ذخیره شدن اطلاعاتتان در سایت شده و در هنگام ثبت سفارش کمک‌یار شما خواهد بود.

البته اگر در تایپ اطلاعات آنقدر سریع باشید که بتوانید فرم ثبت سفارش را در بازه زمانی حدود 30 تا 40 ثانیه ثبت کنید، احتمالا موفق به ثبت سفارش خواهید شد. در غیر این صورت باید قید خرید مستقیم از کارخانه را بزنید.

6- از اینترنت ثابت و یا اینترنت مطمئن استفاده کنید

استفاده از اینترنت مطمئن از جمله مواردی است که چند ثانیه‌ای را برایتان ذخیره می‌کند. استفاده از اینترنت سیم کارت‌های با آنتن مشکل‌دار از جمله دلایل شکست شما در روند ثبت سفارش خواهد شد. پیشنهاد شخصی ما استفاده از اینترنت TD-LTE است که طبق بررسی‌ها بهترین کیفیت اینترنت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در صورت عدم دسترسی می‌توانید از اینترنت ADSL استفاده کنید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

  1. فروش قطره چکانی…..چرخان این توصیه‌ها واسه ملت درمان نمیشه…تنها راه نجات شکستن زنجیر انحصار خشکاندن ریشه مافیای خودرو

  2. فروش قطره چکانی…..چرخان این توصیه‌ها واسه ملت درمان نمیشه…تنها راه نجات شکستن زنجیر انحصار خشکاندن ریشه مافیای خودرو

  3. فروش قطره چکانی…..چرخان این توصیه‌ها واسه ملت درمان نمیشه..انحصار و مافیای خودرو بزرگترین خطر برای صنعت خودروسازی ایران

    1. آب گه سربالابره قورباغه ابوعطامیخونه خاک برسرچنین کسانی که به گمراهی چسبیده اند دردی بدترازاین دیگه مگه داریم اینها همه حقه های خودزوسازومدیران نالایقشونن که این چنین برسرافرادساده میتازند

  4. درود بر شما!
    ته که نوشم نه‌ای نیشم چرایی ته که یارم نه‌ای پیشم چرایی
    ته که مرهم نه‌ای بر داغ ریشم نمک پاش دل ریشم چرایی
    من و همکارم دو ماهه که میخواهیم یک ماشین ثبت نام کنیم و از انواع روش هایی که شما گفتین (و خیلیاشو نگفتین) استفاده کردیم و نشده، حتی حاضر شدیم 3 میلیون تومن هم به کافی نت بدیم ولی اونا هم نتونستن . اونوقت شما باز داری میگی ارزیابی میدانیت نشون داده مردم دروغ میگن . بابا ! دست کم واسه دلخوشکنک مردم هم که شده راستشو بگین . یا اگه منافعتون اجازه نمیده ساکت باشین ومردمو آزار ندین .مگه خودتون نمیگین 1000 خودرو برای کل ایران ؟ آخه چرا ؟ معلومه ،اگه بیشتر ارایه بدن قیمت میاد پایین و این به نفعشون نیس.
    منهای این موضوع سپاسگزارم از مطالب مفید سایتتون . میدونم شما هم مجبورید . خسته نباشید . روزگار به کامتان .

  5. سلام ببخشید کسی هست که کمکم کنه خودرو در ایران خودرو ثبت نام کنم

  6. چرا باید اینطور باشد مگر مسابقه داریم برای ثبت نام ماشین همه چیز این ملت و مملکت مثل بقیه جهان نیست

  7. گوهبه گور ایران خودرو و مسیولینش که من سه ماه از هر روشی رفتم نتونستم ثبت نام کنم اگر بازار آزاد خریده بودم حالا سی میلیون تو پاچم نرفته بود گو تو سایتتون

  8. خاک بر سر تون با ساختن چنین سایت ثبت نامی ای چرا سایتهایی مثل ثبت نام کنکور اینقدر مشکل درست نمیکنند فقط باید سایت ثبت نام خودرو اینقدر مشکل باشه مگه جنگه ؟یا مسابقست؟ یهو بگید ثبت نام برا عده خاصیه به خدا باور میکنیم .اونایی که روحیه ی جنگی یا مسابقه ای دارند ثبت نام کنند.

  9. همشون دزد ودلالن میدن دلالا من ۱۰و۵۵ دیقه میرم تو سایت همه چیز آماده اسم وشماره با یک کلیک در میان اما نمیشه یعنی کل مراحل تا پرداختو تو ۳۰ ثانیه انجام میدم اما الکی فقط راهی واسه دستیابی دلالا

  10. اشک خون برای اوضاعمون…خدا از سر مسئولین بی عرضه نگذره…

  11. قبلا مشکلات ثبت نام همون اول بود که میگفت تو 5 دقیقه خریدن تموم شدن
    اما الان یاد گرفتن یه الگوریتم شکیلی برای هر کاربری که وارد میشه نمایش میدن و تا 1 ساعت دیگه هم نمیگن تموم شد اما شما رو هی با خطاهای مختلف روبرو میکنن

  12. من ثبت نام کردم ولی به درگاه وصل نشد آخرم منو رباط تشخیص داد رف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا