مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط پیش فروش نقد و اقساط محصولات کرمان موتور ویژه آذر ماه 98

افزایش قیمت‌های اخیر در بازار خودروهای داخلی و خارجی باعث شده تا عملا عرضه و تقاضا در این بازار از تعادل خارج شود و نیاز به عرضه مستقیم کالا توسط خودروسازان بیش از پیش احساس شود. در همین راستا بعضی از خودروسازان مانند شرکت خودروسازی کرمان موتور اقدام به عرضه شرایط فروش جدیدی برای محصولاتش نموده اند که نقش بسزایی در کنترل بازار خواهد داشت.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات خود خبر داد که مشتریان متقاضی ثبت سفارش در این شرایط پیش فروش، می‌توانند از امروز با مراجعه به نمایندگی‌های سرتاسر کشور این شرکت اقدام به ثبت خرید خود کنند. گفتنی است که ظرفیت در نظر گرفته شده برای این شرایط فروش محدود بوده و طبیعی است که با تکمیل این ظرفیت، مشتریان بایستی برای ارائه شرایط فروش بعدی صبر نمایند.

هیوندای النترا 2018از دیگر نکات قابل ذکر در ورد این شرایط پیش فروش، وجود قیمت قطعی و غیرقطعی در انواع خودروهاست که باعث می‌شود تنوع انتخاب مشتریان بالا رفته و از تنوع تسهیلات در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند. موعد تحویل خودروها مربوط به اردیبهشت تا آبان سال آینده بوده و مشتریان از تسهیلات تا 100 میلیون تومان برای خرید این خودروها برخوردار خواهند شد.

همچنین کرمان موتور برای خرید این خودروها تخفیف ویژه‌ای را در نظر گرفته است که بسته به نوع خرید و همچنین نوع خودرو و پیش پرداخت مشتریان متغیر خواهد بود. در نظر گرفتن جریمه 1 درصد ماهانه برای تاخیر در تحویل و سود مشارکت قابل قبول با نرخ 18 درصد از دیگر جزئیاتی است که به طور مشترک در این طرح پیش فروش قابل مشاهده است. البته سود مشارکت در نظر گرفته شده برای مشتریانی که دعوتنامه دریافت کنند، به 21 درصد افزایش می‌یابد که طبیعتا عدد قابل توجهی نسبت به سود بانکی خواهد بود.

جزئیات پيش فروش قيمت قطعی جک S5 – اتومات – ويژه آذر

کرمان موتور برای این خودرو 4 نوع روش پرداخت در نظر گرفته که هر کدام از آنها از تخفیف مشخصی برخوردار می‌شوند. چک‌های دریافتی در این طرح از طرح صیاد خواهد بود.

جزئیات پيش فروش قيمت غير قطعی جک S5 – اتومات – ويژه آذر

مشتریان متقاضی خرید این خودرو باید به غیرقطعی بودن قیمت آن توجه ویژه داشته باشند.

جزئیات پيش فروش قيمت قطعی جک S3 – اتومات – ويژه آذر

کرمان موتور برای این خودرو 4 نوع روش پرداخت در نظر گرفته که هر کدام از آنها از تخفیف مشخصی برخوردار می‌شوند. چک‌های دریافتی در این طرح از طرح صیاد خواهد بود.

جزئیات پيش فروش قيمت غير قطعی جک S3 – اتومات – ويژه آذر

مشتریان متقاضی خرید این خودرو باید به غیرقطعی بودن قیمت آن توجه ویژه داشته باشند.

جزئیات پيش فروش قيمت قطعی جک J4 – اتومات – ويژه آذر

کرمان موتور برای این خودرو 2 نوع روش پرداخت در نظر گرفته که صرفا یکی از روش‌ها دارای تخفیف یک میلیون تومانی است. چک‌های دریافتی در این طرح از طرح صیاد خواهد بود.

مشتریان متقاضی خرید از محصولات کرمان موتور بایستی توجه کنند که ثبت سفارش در طرح‌های فروش این شرکت دارای شرایط کلی است که برای مشاهده این شرایط، می‌توانید روی این لینک کلیک کنید. بدیهی است عدم رعایت هر کدام از این موارد، منجر به لغو سفارش شما خواهد شد.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بخدا نمی دونم چی بگم. آخه تو به فکر مردمی؟ می خواهی بازار متعادل کنی؟
    شرکت عزیز کرمان موتور؛ تمام محصولات شما با قیمتی خیلی پایین تر از قیمت کارخانه در بازار موجوده. اگه شما راست می گید، قیمتتون رو ارزونتر از بازار بدید.
    در مورد شعور مردم چی فکر کردید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا