Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

آپدیت بزرگ بازی فورتزا هاریزون 4؛ اضافه شدن 120 خودروی جدید!

نمی‌شود از علاقه‌مندان به دنیای جذاب، ماشین بازی‌های کنسول‌های متفاوت باشید و فورتزا هاریزون را تجربه نکرده باشید. این بازی جذاب که تاکنون با گرافیک عالی، تنوع در مسابقات و خودروهای انتخابی توسط گیمر و همچنین رابط کاربری خوبی که دارد توانسته طرفداران زیادی را به سمت خودش جذب کند، اکنون خود را در آستانه یک به‌روزرسانی بزرگ درزمینهٔ اضافه شدن خودروهای جدید می‌بیند.

به نظر می‌رسد که این ماشین بازی، بر اساس گزارش‌ها، قرار است در یک به‌روزرسانی بزرگ، چیزی بیش از 120 خودروی عجیب و البته جدید را برای گیمرهای خود تدارک ببیند.

البته کاربرانی که به‌تازگی این تعداد از خودروهای جدید را در این به‌روزرسانی، پیداکرده‌اند، تنها تعداد محدودی بوده‌اند و هنوز مشخص نیست که در چه زمانی قرار است این تعداد خودرو به بازی اضافه شوند.

نام خودروهای اضافه‌شده نیز بسیار جذاب و چشمگیر هستند. در این به‌روزرسانی جدید، می‌توانیم خودروهایی مانند بنتلی توربو آر، فورد الترا 4، هنسی ولوسی رپتور، جگوار آی-پیس، لامبورگینی هوراکان پرفورمنس، مک لارن اسپیدتیل، مرسدس ای-ام جی 1987 همر، پورشه 911 سینگر مدل 1990، مک لارن پی 1 و بسیاری از خودروهای دیگر را مشاهده نماییم.

منبع CARSCOOPS
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.