Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین شرایط فروش سایپا 131 به صورت نقد و اقساط (17 آذر 98)

افزایش قیمت پراید یا همان سایپا 131 در بازار باعث شده تا نیاز به ارائه شرایط فروش فوری توسط سایپا بیش از پیش بشود. این خودرو که تا دو ماه پیش حتی با قیمتی نزدیک به 40 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گرفت حالا به قیمت‌های بالاتری رسیده و اعدادی مثل 50 میلیون تومان را نیز لمس کرده است. به همین دلیل جزئیات شرایط فروش سایپا 131 را در ادامه مشاهده می‌کنید که از صبح فردا قابل سفارش خواهد بود.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش فوری نقد و اقساط سایپا 131 خود خبر داد. مشتریانی که متقاضی خرید این محصول هستند، بایستی به سایت رسمی فروش این شرکت مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایند. گفتنی است که این شرایط فروش در حالی است که به نظر می‌رسید خودروهای دیگری نیز به مشتریان متقاضی خرید عرضه گردد که این‌طور نبوده و باید دید که واکنش بازار چگونه خواهد بود!

گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپامحصولات ارائه شده در شرایط فروش اقساطی سایپا

  • خودروی عرضه شده توسط این گروه خودروساز،سایپا 131 است که با قیمت 37 میلیون و 500 هزار تومان به مشتریان عرضه شده و همچنین تسهیلات 4 میلیون تومانی برای خریداران در نظر گرفته شده است. بازپرداخت اقساط این تسهیلات به صورت 3 چک 4 ماهه خواهد بود. زمان تحویل این خودرو 30 روز کاری عنوان شده است.
  • گفتنی است که موعد تحویل خودرو 30 روز پس از پذیرش خواهد بود و چک‌های دریافتی نیز صرفا بایستی چک فرد خریدار بوده و چک مربوط به اقوام و آشنایان وی مورد قبول نخواهد بود. همچنین صیادی بودن طرح نیز از دیگر شرایط این تسهیلات است.

لازم به ذکر است که این شرکت در حالی اقدام به فروش فوری محصولاتش می‌کند که در حال حاضر بسیاری از تعهدات سال قبل خود را نیز عملی نکرده و فروش فوری‌های حدید این شرکت نیز با تعویق بسیار زیاد ایفا می‌گردد.

این شرایط فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

3 دیدگاه
  1. ناشناس می گوید

    من دوست دارم متاسفا هر کاری میکنم موفق نمیشم

  2. مسعود می گوید

    سلام،بنظرم این ثبت نام اینترنتی فرمایشی و برای این است که سایپا در اذهان مردم خوب جلوه داده شود ولی در عمل اصلأ اینطور نبوده . من و بسیاری مردم رأس ساعت ۱۰صبح اقدام که سیستم با شگرد های مختلف وقت کشی و سپس … همین ها باعث شد سایپا که چند سال پیش تراز مالی مثبتی داشته باشد و حالا کلی بدهی بالا آورده است…
    از خدا و روز قیامت بترسید که خدا از حق الناس نمی گذرد… ویل للمطففین

  3. علی می گوید

    سلام الان تکلیف ماهایی که چک نداریم چیه…… حداقل چک شخص ثالث بگذارند که ما قشر متوسط و پایین جامعه هم بتونیم شرکت کنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.