مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش جیلی GC6 اکسلنت ویژه نیمه دوم آذر 98

قیمت خودروهای خارجی علی الخصوص خودروهای چینی با افزایش قابل توجهی روبرو شده و روند خودروهای داخلی را در پیش گرفته است. با توجه به این شرایط عملا دسترسی به بسیاری از خودروهای چینی نیز سخت شده و خودروسازان نیز از این فرصت نهایت استفاده را می‌برند. خودروسازان بم نیز از جمله شرکت‌هایی است که پس از مدت‌ها عدم عرضه طرح فروش، طرح فروش جدیدی را برای جیلی GC6 اکسلنت عرضه کرده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی خودروسازان بم در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش جیلی GC6 اکسلنت رونمایی کرد که مشتریان متقاضی خرید این محصول می‌توانند از فردا به نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایند. تعداد در نظر گرفته شده برای این طرح فروش محدود بوده و بدیهی است با اتمام ظرفیت تعیین شده، مبادی ثبت سفارش بسته خواهد شد.

  • نوع فروش در این طرح به صورت قطعی بوده و قیمت مصوب تعیین شده برای آن 162 میلیون تومان است. این خودرو با مدل 98 و موعد تحویل 30 روزه قابل سفارش بوده و جریمه تاخیر در تحویل نیز 1 درصد ماهانه خواهد بود.
  • کلیه هزینه‌ها، مالیات‌های تکلیفی، بیمه شخص ثالث، مالیات ارزش افزوده و سایر هزینه‌هایی که قانون پرداخت آن را به عهده خریدار و مصرف کننده گذاشته است، بر اساس تعرفه‌های سال 98 محاسبه گردیده است. بدیهی است در صورت هر گونه تغییر قوانین و نرخ‌ها در زمان تحویل خودرو ما به التفاوت آن به عهده خریدار بوده و بایستی پرداخت نماید.

جیلی GC6 اکسلنتاز جمله نکات قابل ذکر در رابطه با این خودرو، نیوفیس بودن آن است که از ظاهر به مراتب جذاب‌تری نسبت به مدل ساده برخوردار بوده و قابلیت‌های فنی خوبی در آن به کار رفته است. گفتنی است که قیمت این خودرو در بازار با نوساناتی همراه بوده و با توجه به قیمت بازار، احتمالا این طرح فروش از استقبال خوبی برخوردار شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا