مکمل بنزین
بازارچه

قیمت احتمالی SWM G01 سیف خودرو چقدر خواهد بود؟

خروج بسیاری از برندهای خودروساز خارجی از کشور باعث شده تا عملا عرضه برای ورود برندهای جدید باز شود و در نبود خودروهای با کیفیت، این خودروهای بی نام و نشان هستند که سردمدار بازار خودرو شده‌اند! شنیده‌ها حاکی از ورود خودروی جدید سیف خودرو با نام SWM G01 بوده و به نظر می‌رسد که شکست بیسو در انتظار محصول جدید این شرکت نیز هست!

به گزارش چرخان، شنیده‌ها از شرکت بیسو نشان می‌دهد که به زودی خودروی جدیدی به نام SWM G01 وارد کشور خواهد شد و به صورت رسمی فروش آن توسط این شرکت آغاز می‌گردد. این محصول که به نوعی از محصولات زیرمجموعه برلیانس محسوب شده و پس از شکست دو مدل خودروی بیسو این سومین خودرویی است که از سوی بیسو وارد می‌شود.

شاید تنها امید سیف خودرو برای موفقیت این برند منتسب بودن این خودرو به برلیانس بوده و احتمالا در تبلیغات این شرکت نیز جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت. قیمت احتمالی این خودرو حوالی 400 میلیون تومان خواهد بود و بایستی منتظر ماند و دید که آیا مورد استقبال بازار قرار خواهد گرفت؟ طبیعی است استقبال بازار موجبات افزایش قیمت این خودرو را مهیا کرده و سرنوشت برخی دیگر از خودروهای چینی را برای این محصول رقم خواهد زد.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا