مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقدی محصولات ام وی ام مدیران خودرو 23 آذر 98

بازار خودروهای چینی در هفته اخیر همراه با افزایش قیمت ایجاد شده در بازار خودروهای داخلی، دچار گرانی شده و افزایش قیمت‌های عجیبی را در بازار شاهد بوده‌ایم. از جمله شرکت‌هایی که حالا از وضعیت پیش آمده در بازار استفاده کرده و وارد عمل شده، شرکت مدیران خودرو است که شرایط فروش نقدی جدیدی را برای محصولات ام وی ام خود اعلام نموده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش نقدی محصولات ام وی ام خود خبر داد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور اقدام به ثبت سفارش نمایند. گفتنی است که طبق اطلاعات موجود از این شرکت، ظرفیت خاصی برای این طرح فروش در نظر گرفته شده و به محض اتمام ظرفیت، مبادی ثبت سفارش بسته خواهد شد.

خودروهای عرضه شده از برند ام وی ام

شرایط فروش اقساطی مدیران‌خودرو برای محصولات ام وی ام

  • خودروهای ارائه شده در این شرایط فروش به صورت تحویل فوری قابل سفارش خواهند بود.
  • حواله صادر شده برای مشتری تا 72 ساعت معتبر خواهد بود و در صورت عدم واریز وجه پیش پرداخت خودرو این حواله باطل خواهد شد.
  • این شرکت اعلام کرده است که خودروهای فروخته شده در این طرح دارای گارانتی 3 ساله یا 60 هزار کیلومتر کارکرد است که هر کدام از این موارد فرا برسد، محاسبه خواهد شد.
  • ثبت سفارش مشتریان صرفا از محل رنگ‌های قابل انتخاب بوده و مشتریان قادر به انتخاب رنگ‌های دیگر نخواهند بود.
  • هزینه مربوط به بیمه شخص ثالث تمامی خودروهای ارائه شده در این شرایط فروش بر عهده شرکت خودروسازی مدیران‌خودرو خواهد بود و هزینه‌ای از مشتری اخذ نمی‌شود.
  • سرویس اولیه کلیه خودروهای فروخته شده در این طرح رایگان بوده و هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.

شنیده ها حاکی از این است که به زودی شرایط فروش نقد و اقساطی نیز برای محصولات ام وی ام اعلام خواهد شد و محصول جدید این شرکت یعنی ام وی ام ایکس55 را شامل می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا