مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش نقدی محصولات چری مدیران خودرو 26 آذر 98

افزایش قیمت خودروهای داخلی و خارجی اثر مستقیمی روی بازار خودروهای چینی گذاشته و محصولات خودروسازان چینی نیز با استقبال بسیار بالایی روبرو شدند که البته این استقبال بالا در برخی از محصولات، هنوز باعث نشده تا قیمت کارخانه و بازار متعادل شوند و کماکان شاهد بالا بودن قیمت رسمی برخی از محصولات هستیم. در همین راستا مدیران خودرو اقدام به عرضه شرایط فروش نقدی جدیدی برای محصولات چری خود کرده است که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش نقدی محصولات چری خود خبر داد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور اقدام به ثبت سفارش نمایند. گفتنی است که طبق اطلاعات موجود از این شرکت، ظرفیت خاصی برای این طرح فروش در نظر گرفته شده و به محض اتمام ظرفیت، مبادی ثبت سفارش بسته خواهد شد.

خودروهای عرضه شده از برند چری

شرایط فروش نقدی مدیران‌خودرو برای محصولات چری

  • خودروهای ارائه شده در این شرایط فروش به صورت تحویل فوری قابل سفارش خواهند بود.
  • حواله صادر شده برای مشتری تا 72 ساعت معتبر خواهد بود و در صورت عدم واریز وجه پیش پرداخت خودرو این حواله باطل خواهد شد.
  • این شرکت اعلام کرده است که خودروهای فروخته شده در این طرح دارای گارانتی 3 ساله یا 60 هزار کیلومتر کارکرد است که هر کدام از این موارد فرا برسد، محاسبه خواهد شد.
  • ثبت سفارش مشتریان صرفا از محل رنگ‌های قابل انتخاب بوده و مشتریان قادر به انتخاب رنگ‌های دیگر نخواهند بود.
  • هزینه مربوط به بیمه شخص ثالث تمامی خودروهای ارائه شده در این شرایط فروش بر عهده شرکت خودروسازی مدیران‌خودرو خواهد بود و هزینه‌ای از مشتری اخذ نمی‌شود.
  • سرویس اولیه کلیه خودروهای فروخته شده در این طرح رایگان بوده و هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا