مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش فوری جدید 3 محصول ایران‌خودرو ویژه 1 دی 98 با سخت‌گیری بیشتر!

در حالیکه بازار خودرو با کمبود عرضه مناسب خودروهای دوگانه‌سوز و یا خودروهای دارای مصرف سوخت پایین مواجه است، ایران‌خودرو و سایپا مصرانه بر روی عرضه خودروهای کم طرفدار اصرار دارد. البته این خودروها نیز با فاصله قیمتی بسیار زیاد کارخانه و بازار مواجه هستند و به همین دلیل از متقاضیان بسیار زیادی نیز برخوردار شده‌اند ولی مشکل اصلی بازار کماکان باقی مانده است! جزئیات این شرایط فروش را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش چرخان، بازار خودروهای داخلی در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت‌های جدیدی بوده و گرانی بعضی از خودروهای متاثر از طرح سهمیه‌بندی سوخت، به همه خودروهای بازار نیز کشیده شده است. در همین راستا گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات خود رونمایی کرد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند از ساعت 11 صیح روز 1 دی ماه سال جاری با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت اقدام به ثبت سفارش نمایند.

قابل ذکر است که ظبق اطلاعیه جدید این شرکت، سازوکار بررسی شرایط خریداران بسیار جد‌ی‌تر خواهد شد و سخت گیری‌های زیادتری روی ثبت نام کنندگان صورت خواهد گرفت و از سوی دیگر عدم دارا بودن هر کدام از شرایط گفته شده، منجر به لغو سفارش مشتری خواهد شد.پژو 207 صندوقدار ایران‌خودرو

خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش به شرح زیر است:

  • اولین محصول ارائه شده توسط ایران‌خودرو، پژو پارس تیو5 است که در رنگ‌‌‌های سفید و خاکستری متالیک عرضه می‌گردد. پیش پرداخت لازم برای این خودرو 76 میلیون و 420 هزار تومان بوده و 10 درصد باقیمانده نیز به صورت تسهیلات به مشتریان عرضه می شود. بازپرداخت تسهیلات ارائه شده به صورت یکساله بوده و امکان بازپرداخت زودتر از موعد نیز نخواهد بود.
  • دومین محصول عرضه شده در این شرایط فروش، پژو 405 اس ال ایکس است که در رنگ‌ سفید و خاکستری متالیک قابل عرضه بوده و با قیمت 67 میلیون و 962 هزار تومان قابل سفارش خواهد بود. البته 10 درصد از مبلغ این خودرو نیز به صورت تسهیلات به مشتریان عرضه می‌شود.
  • سومین محصول عرضه شده توسط این خودروساز، پژو پارس سال است که در رنگ سفید قابل عرضه بوده و قیمت تعیین شده برای این خودرو 78 مییلون و 223 هزار تومان است. مشتریان متقاضی این خودرو نیز بایستی 90 درصد مبلغ را به عنوان پیش پرداخت، واریز نمایند.
  • این شرایط فروش با تسهیلات 10 درصدی بوده و تسهیلات اعطا شده در دو قسط 6 ماهه از مشتری دریافت می‌گردد. بدین ترتیب بایستی دو چک در تاریخ 5 تیر 99 و 5 دی 99 دریافت خواهد شد.

قابل ذکر است که شرایط فروش فوری ایران‌خودرو در حالی انجام می‌شود که بعضی از مشتریان نسبت به تحویل خودروهای ثبت نامی قبلی به شدت معترض بوده و مشخص نیست که مجوزهای جدید برای فروش این شرکت به چه نحوی صادر می‌گردد. حالا باید دید که آیا مشتریان نسبت به این شرایط فروش، اقبال مناسبی نشان خواهند داد و بازار نیز واکنش متناسب خواهد داشت؟

بسیاری از افراد متقاضی خرید محصولات ایران‌خودرو معتقدند که عملا سایت این شرکت برای ثبت سفارش باز نمی‌شود و فقط عده‌ای محدود و احتمالا نشان کرده امکان ثبت سفارش دارند و ثبت سفارش برای مشتریان عادی امکان‌پذیر نیست. ولی مشاهدات ما نشان می‌دهد که این ادعا دور از واقعیت بوده و مدعیان این اتفاق، معمولا دچار اشتباهاتی می‌شوند که باعث می‌شود تا از ثبت سفارش عقب بمانند و امکان خرید محصولات این خودروساز را نداشته باشند. برای مشاهده 6 نکته موثر در ثبت سریع سفارش اینجا کلیک کنید.

این شرایط فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سخت گیری های بیشتر؟
    همون شرایط قبلیه. چرا برا اینکه بازدید سایتتون ببرید بالا دروغ می گید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا