Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نیسان قیمت خودروی لیف برقی‌اش را کاهش داد!

شرکت ژاپنی نیسان قیمت پایه خودروی تمام برقی خود را به مناسبت نزدیک شدن به‌روزهای کریسمس، کاهش داده است.

قیمت خودروی نیسان لیف برقی 40 کیلووات ساعتی تا 1,650 پوند کاهش‌یافته و به همین خاطر، این خودروی کم‌مصرف و میان رده جهانی، اکنون باقیمت پایه 26,345 پوند سفارش داده می‌شود. گران‌ترین نسخه از این خودرو که نسخه نهایی آن محسوب می‌شود نیز قیمت 29,345 پوندی را بر روی خود می‌بیند.

به‌روزرسانی‌هایی که نیسان برای مدل جدید خودروی برقی خود در نظر گرفته است شامل چراغ‌های مه شکن تمام LED جدید که می‌توانند در جاده‌ها، قابلیت تطبیق‌پذیری را از خود نشان داده و همچنین تعدادی پورت USB برای سرنشینان عقب نیز می‌شود.

این خودروی ژاپنی می‌تواند 148 اسب بخار قدرت و 320 نیوتون متر گشتاور را تولید کرده و از طریق جعبه‌دنده یک سرعته اتومات، به چرخ‌های جلو (FWD) منتقل کند. این موتور می‌تواند، به هاچبک نیسان قدرتی ببخشد تا این خودرو در زمان تنها 7.9 ثانیه، خود را از حالت سکون به‌سرعت صد کیلومتر بر ساعت برساند.

از سال 2010 تاکنون که نیسان خودروی تمام برقی لیف خود را معرفی کرده است، این خودرو با تعداد فروش 440,000 دستگاه، توانسته عنوان پرفروش‌ترین خودروی برقی جهان را از آن خود کند. خودرویی که علاوه بر قیمت بسیار مناسب، به‌روزرسانی‌های هرساله و پشتیبانی‌های گسترده این شرکت را نیز پشت سرخود می‌بیند.

منبع autoexpress
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.