مکمل بنزین
رپورتاژ

سازگارترین هندزفری بلوتوث برای گوشی‌های آیفون کدام است؟

ایرپادهای شیک دوست داشتنی، دل همه افراد را نمی‌برند! آماز دزدیده شدن ایرپاد اپل در چند سال اخیر به شدت افزایش پیدا کرده و دلیل آن، طراحی ایرپاد است! طراحی ایرپاد اپل به شکلی است که سارق به سادگی می تواند آن را از روی گوش افراد بردارد. البته این موضوع تنها یکی از دلایلیست که باعث شده، ایرپاد ها جای خودشان را به دیگر هندزفری ها بدهند.

بسیاری از کاربران به دلایل مختلف ایرپاد اپل را نمی پسندند و چه بسا هزینه ی بیشتری پرداخت می کنند تا یک هندزفری مناسب برای گوشی آیفون پیدا کنند اما از ایرپاد استفاده نکنند. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به دلایلی مانند تکان خوردن ایرپاد در گوش، طراحی نامناسب یا هر موضوع دیگری قصد دارید یک هندزفری خوب بخرید، با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله به بررسی 3 هندزفری خوب برای آیفون بپردازیم.

1- هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds SM-R170

اولین هندزفری بی سیم که می تواند یک جایگزین خوب برای ایرپاد اپل باشد، هدفون بی سیم سامسونگ مدل گلکسی بادز است. این هدفون مناسب برای ورزش، مکالمه و کاربری عمومی است. مهم ترین چیزی که هندزفری سامسونگ بادز را به یک جایگزین ایرپاد تبدیل می کند، پشتیبانی از دستیار دیجیتال و همچنین طراحی زیبای آن است. این هندزفری در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شود.

مدت زمان دوام باتری هندزفری سامسونگ بادز 5 ساعت است که این مدت زمان توسط کیس شارژ به 15 ساعت عملکرد افزایش پیدا می کند. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که با تکان خوردن ایرپاد در گوشتان مشکل داشتید، این هندزفری کاملا مناسب شماست.

طراحی این هندزفری به صورتی است که به خوبی روی گوش می ماند و برخلاف ایپاد اپل حتی زمان دویدن از گوشتان نمی افتد. می توانید ساعت ها بدون نگرانی در مورد تعریق گوش از سامسونگ بادز استفاده کنید. ارگونومی این هندزفری به شکلی است که قابلیت تنفس گوش یا گردش هوا را به خوبی فراهم کرده است. کیس شارژ این هندزفری بسیار کوچک است و به سادگی در جیبتان جا می شود.

قیمت هندزفری سامسونگ بادز از یک میلیون و هشتصد تومان شروع می شود و تا 2 میلیون تومان متغیر است.

ویژگی های کلیدی هندزفری سامسونگ بادز:

  • وزن بسیار کم و اندازه کوچک
  • طراحی بسیار زیبا و کاربر پسند
  • طول عمر بالای باتری هنزدفری
  • دارای رابط نرم افزاری

2- ایرپاد انکر مدل SoundCore Liberty Air – ارزان ترین جایگزین برای ایرپاد اپل

قطعا تنوع هندزفری بلوتوث بسیار زیاد است و با توجه به ویژگی های مد نظرتان با بودجه کم حتی 50 هزار تومان می توانید یک ایرپاد تهیه کنید! به همین دلیل شاید تعجب کنید که یک هندزفری بی سیم 900 هزار تومانی را به عنوان ارزان ترین جایگزین ایرپاد اپل معرفی میکنیم!

اما حقیقت این است که هر مدل هندزفری نمی تواند یک جایگزین خوب برای ایرپاد اپل باشد. در این مقاله ما معرفی 3 هندزفری خوب پرداختیم که تا حدودی در حد هندزفری آیفون، بازدهی دارند در صورتی که هندزفری های خیلی ارزان تری وجود دارد اما کیفیت آن ها در حد هندزفری بی سیم آیفون نیست!

انکر یکی از قدرتمند ترین کمپانی هاست که بهترین لوازم جانبی گوشی را ارائه می دهد. اگر شما هم به دنبال یک پاور بانک قدرتمند بوده اید، قطعا با این برند نام آشنا مواجه شده اید. انکر با ارائه هندزفری بیسیم Liberty Air کار اپل را برای کسب رضایت کاربران سخت تر کرده است.

هندزفری انکر مدل Liberty Air در دو رنگ سفید و مشکی، تولید شده است. طراحی ایزوله این هندزفری به گونه ای است که در ورود کوچک ترین صدایی به داخل گوش، جلوگیری می کند. باتری این دستگاه تا 5 ساعت آماده به کار است و کیس آن می تواند 3 بار هندزفری را شارژ کند.

قیمت این هندزفری تقریبا نصف ایرپاد اپل است. در حال حاضر قیمت هندزفری انکر Liberty Air در بازار ایران از 900 هزار تومان شروع می شود و تا 1 میلیون تومان ادامه دارد.

ویژگی های کلیدی هندزفری انکر مدل لیبرتی ایر:

  • باس قوی و وضوح صدای عالی
  • دارای استاندارد ضد آب IPX5 و گواهینامه CE
  • طراحی بسیار زیبا و حرفه ای

3- هدفون بی سیم سونی مدل WF-SP700N

اگر عاشق دور شدن از دنیای واقعی و غرق شدن در موسیقی هستید، هندزفری بی سیم سونی برای شما ساخته شده است. بارزترین ویژگی این هندزفری حذف نویز و صدای مزاحم اطراف است. این هندزفری بی سیم و ضد آب در چهار سایز مختلف ساخته شده است که همین مورد را می توانید بزرگترین برتری آن نسبت به ایرپاد اپل دانست.

تکان خوردن های بیش از حد، افتادن هندزفری از گوش و تمام مشکلات این چنینی، با سایزبندی هندزفری سونی حل شده است. یکی از مشکلاتی که معمولا زمان استفاده از هندزفری با گوشی های آیفون پیش می آید، تاخیر در پخش صدا است. اگر شما هم تجربه ی تلخ تاخیر پخش موسیقی در گوشی های آیفون را داشته اید، هندزفری بلوتوث WF-SP700N را حتما امتحان کنید. بازه قیمتی این هندزفری بلوتوث از یک میلیون و چهارصد هزار تومان شروع می شود و تا یک میلیون و هفتصد هزار تومان ادامه دارد.

ویژگی های کلیدی هدفون بلوتوث سونی مدل WF-SP700N

  • پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل
  • پخش صدا بدون کوچکترین تاخیر در گوشی های آیفون
  • دارای میکروفون بسیار قدرتمند
  • حذف صدای محیط و انواع نویز

خرید هندزفری بلوتوث ارزان اصلا کار سختی نیست. اما پیدا کردن یک هندزفری بی سیم مناسب که قیمت خوبی داشته باشد و از نظر کیفیت به پای ایرپاد برسد، کار سختی است. توصیه می شود با خرید از فروشنده های نامعتبر این فرآیند را برای خودتان سخت تر نکنید و تا جای ممکن از مراکز معتبر خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی جانبی یکی از بهترین و مطمئن ترین مراکز  فروش لوازم جانبی گوشی است که تعدادی از محصولات مانند کابل شارژر آیفون، هولدر موبایل، کارت حافظه و غیره را با تخفیف های ویژه و همچنین 7 روز مهلت تست عرضه می کند. در این مقاله سه مورد از بهترین جایگزین های ایرپاد معرفی شد. اگر شما هم تجربه خرید هندزفری بلوتوث برای آیفون را دارید، نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا