مکمل بنزین
بازارچه

خودروهای چری باز هم گران شدند! (دی 98)

افزایش قیمت ارز و وضعیت فعلی اقتصاد کشور باعث شده تا عملا شاهد استفاده برخی از شرکت‌های خودروساز در زمینه گرانی محصولاتشان باشیم که از جمله آنها می‌توان به متولی مونتاژ محصولات چینی چری در ایران اشاره کرد. مدیران خودرو برای چندمین بار در سال جاری اقدام به افزایش قیمت محصولات برند چری خود کرد که طبیعتا منجر به افزایش نسبی محصولات این شرکت در بازار خواهد شد!

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران‌ خودرو در اطلاعیه‌ای از افزایش قیمت محصولات برند چری خود خبر داد که با توجه به وضعیت این محصولات در بازار، عملا منجر به فاصله منفی قیمت کارخانه و بازار خواهد شد. این شرکت در حالی اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کرده که بازار با قیمت‌های قبلی نیز مشکل داشته و بسیاری از فعالان بازار معتقدند که بنای قیمت گذاری این شرکت مشکل داشته و بایستی سازمان حمایت در راستای احقاق حقوق مصرف کنندگان وارد ماجرا شود.

در ادامه جزئیات این افزایش قیمت را مشاهده می‌کنید:

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. قیمت خودرو با توجه به انحصاری بودن و همچنین لطف، مرحمت وزیر صنعت مبنی بر اعلام قیمت خودرو های داخلی بر اساس و متناسب با قیمت بازار گران شوند و با بررسی سایت ها ی قیمت خودرو از طرف این شرکت ها متاسفانه به گونه ای برنامه ریزی و طراحی میکنند که قرار هست قیمت خودرو برسد به قیمت هواپیما و دیگر حتی خودرو پراید هم برای عامه مردم دست نیافتنی شده است و حالا خودرو های چینی هم بر همین منوال در صورتیکه خودرو های چینی ثبت نامی از قیمت همان خودرو در بازار گرانتر شده و کسی هم جوابگوی بازار نیست و متاسفانه قوه قضاییه هم اول با بگیر و ببند امد ولی وسط کار دیگر از انها هم خبری نشد .؟؟؟؟؟؟

  2. دیگه به این داشاخم که گرون شد ایشالا هفته دیگه عازم جنگیم داداش داریم میریم ماشین ترامپ قنیمت بگیریم

  3. ماشین چینی خریدش اشتباهه چه برسه به صفرش استارت نزده 50 تومن ازش میفته
    پول به این شرکتهای الکی که ادعای نمایندگی دارند ندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا