مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

رکوردشکنی مرسدس‌بنز با فروش 133،752 خودرو در یک ماه!

مرسدس‌بنز توانست برای دومین بار، بهترین ماه فروش محصولاتش را در سال جاری میلادی را رقم بزند. این کمپانی توانست در ماه فوریه به رکورد فروش، 133،752دستگاه از محصولاتش دست یابد.

فروش ماه فوریه مرسدس‌بنز، حدود 11.2 درصد در تمام بازارها افزایش یافت. مرسدس‌بنز بیشتر فروش محصولاتش در ماه فوریه را، در کشورهای اروپا، آسیا، اقیانوس‌آرام و منطقه NAFTA به دست آورده است. بنز پرچم‌داران خرید خودروهایش را کشورهای؛ ژاپن، استرالیا، کانادا و تایوان، عنوان کرده است.

2016-Mercedes-Benz

عضو هیئت مدیره و مسئول بازاریابی و فروش مرسدس‌بنز، آقای Ola Kallenius، در این رابطه گفته است:«مرسدس‌بنز مسیر موفقیت‌آمیز خود را در ماه فوریه ادامه داد و برای رسیدن به این موفقیت، خودروهای شاسی‌بلند و کوچک ما نقش مهمی ایفا کردند. ما در ماه فوریه تنها 10 هزار دستگاه از خودروهای نسخه C خود را در چین به فروش رساندیم.»

مرسدس‌بنز حدود 14.5 درصد بیشتر از سال 2015 در قاره اروپا، محصولاتش را به فروش رسانیده و در آلمان 20.751 دستگاه از محصولات خود را فروخته؛ که نشان‌دهنده افزایش 18.6 درصدی فروش مرسدس‌بنز در این کشور است.

در منطقه اقیانوس آرام و آسیا، 44.918 دستگاه از خودروهای مرسدس‌بنز فروخته شد؛ که نسبت به گذشته 18.2 درصد بیشتر شده است. فروش مرسدس‌بنز در چین 29.3 درصد افزایش داشته است.

در منطقهNAFTA با افزایش 0،4 درصدی، میزان فروش محصولات مرسدس‌بنز 26،852 دستگاه شد و در ایالات‌متحده با افزایش 2.9 درصدی؛ 22،941 دستگاه از تولیدات مرسدس‌بنز فروخته شد.

مرسدس‌بنز در بریتانیا و اسپانیا، 10،015 دستگاه از محصولاتش را به فروش رسانید، که نشان از افزایش 20.6دصدی میزان فروش این کمپانی است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا