مکمل بنزین
خبرداخلی

وقتی سایپا و ایران‌خودرو با پراید و کامیون هم شوخی می‌کنند!

شاید روزگاری شنیدن این قصه که به جای پراید سفید رنگ ثبت نامی، سایپا اقدام به تحویل دادن پراید مشکی یا نقره‌ای کرده برایمان عجیب بود ولی حالا برای بسیاری از ثبت نام کنندگان این خودرو، یک رویا به شمار می‌رود چرا که همین حداقل نیز ماه‌ها به تعویق می‌افتد و خبری از هیچ چهارچرخی به میان نمی‌آید اما حالا اگر بشنوید که این شرکت به جای کامیون اقدام به تحویل پراید می‌کند، باور می‌کنید؟

به گزارش چرخان، باورنکردنی است اگر بگوییم که یکی از پیشنهادات عجیب سایپا و ایران‌خودرو برای خریداران کامیون در بخش تولیدات ماشین‌های سنگیشان، تحویل گرفتن خودروهایی مثل پراید و پژو است! این موضوع که حالا به دستمایه طنز برای کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده، حقیقتی است که در مقابل پیش خریدکنندگان کامیون‌های تولیدی این شرکت‌ها قرار می‌گیرد!

بهره‌برداری از فاز نخست کامیون سازی مشگین‌شهر با حضور رئیس جمهورغلامرضا خادمی‌زاده، رئیس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای در مصاحبه‌ای پیرامون افتتاح خط تولید خودروی سنگین چاپار گفت: این افتتاح در حقیقت یک افتتاح نمادین برای خط تولید چاپار بود و قیمت تمام شده این خودرو بستگی به قیمت تمام شده قطعات و ارز مصرف شده آن دارد. این خودرو به تولید انبوه نرسیده و افتتاحی که صورت گرفت در حقیقت نمادین بود.

وی در ادامه به دلایل عدم تولید انبوه این خودرو اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل نبود قطعه شاهد این اتفاق هستیم که چاپار به تولید انبوه نرسیده است. از این طیف اقدامات نمادین در کشورمان زیاد رخ داده و حالا باید منتظر بمانیم ببینیم که قیمت نهایی این خودرو چقدر خواهد شد.

بهره‌برداری از فاز نخست کامیون سازی مشگین‌شهر با حضور رئیس جمهوروی در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون امکان تولید انبوه چاپار گفت: با وضعیتی که در حال حاضر با وجود تحریم‌ها داریم امکان تولید انبوه این خودرو میسر نیست. در حال حاضر وضعیت به گونه‌ایست که سایپا و ایران‌خودرو دیزل به خریداران ماشین‌های سنگین پیشنهاد جایگزینی پراید را داده‌اند! متاسفانه در دو سال گذشته شاهد این بوده ایم که خودروسازان امکان عرضه کردن خودروهای معوق خود را نداشته‌اند و خودرویی را به دست مشتریان نرسانده‌اند. آیا با وضعیت فعلی می‌توان به تولید خودروهای سنگین امیدوار بود؟

این گفته‌ها در حالی است که پیشنهاد پراید به جای خودروهای سنگین به یک شوخی تلخ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده و توییت‌ها و پست‌های انتقادی زیادی از این خبر تلخ ایجاد شده است. گفتنی است که تا به حال واکنشی از سوی خودروسازان به این خبر وجود نداشته و مشخص نیست که آیا این پیشنهاد خنده‌دار و مضحک از سوی این دو خودروساز ارائه شده و یا صرفا یک پیشنهاد غیرجدی برای رفع مشکل برخی از پیش خریداران خودروهای سنگین بوده است!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا