مکمل بنزین
گوناگونخبر

بوگاتی،تصویری از یک خودروی استتارشده جدید را برای سال 2020 به نمایش گذاشت!

تنها چند روز از سال 2020 و دهه جدید میلادی گذشته است و بوگاتی اکنون تصویری از یک خودروی کاملاً استتار شده را به نمایش گذاشته است که قرار است ابرخودروی جدید این شرکت بلندپرواز و خلاق باشد.

این تصویر که در صفحه اینستاگرام این شرکت منتشرشده است، ما را مجبور می‌کند تا یک سؤال خیلی مهم از خودمان راجع به ابرخودروی جدید این شرکت بپرسیم. سؤال این است که آیا این خودروی جدید نیز قرار است یک مدل جدید و متفاوت از شیرون درست مانند خودروهای پیشین معرفی‌شده توسط این شرکت باشد یا اینکه این بار، سروکارمان با یک خودروی کاملاً جدید و تازه است؟

درواقع در طول سال‌های گذشته، شاهد مدل‌های متفاوتی از شیرون بوده‌ایم که توسط بوگاتی رونمایی شده‌اند. برای مثال، یکی از همین نسخه‌ها که در تعداد بسیار محدود تولید خواهد شد، ابرخودروی EB110 سنتودیچی (Centodieci) بود. خودرویی که دماغه آن، تیزتر از شیرون بوده و تفاوت‌های دیگری نیز ازلحاظ طراحی خارجی، نسبت به شیرون، به خود دیده است.

اما چرا باید اکنون و زمانی که بوگاتی قصد دارد تا یک خودروی جدید (شاید هم مدلی جدید از شیرون) را معرفی کند، باید به سنتودیچی اشاره کرد؟ درواقع این خودرو، اواسط سال 2019 در پبل بیچ کالیفرنیا رونمایی شد و بر اساس گفته‌های بوگاتی،10 نسخه‌ای که قرار است از این خودرو تولید شود، زودتر از سال 2021 به دست مشتریانش نخواهد رسید. پس ممکن است که این تیزر جدید از بوگاتی، یک نسخه‌ای جذاب‌تر از همین سنتودیچی باشد.

البته بعضی دیگر نیز می‌گویند که نسخه‌ای متفاوت از بوگاتی دیوو (Divo) و یا حتی نسخه نهایی از «خودروی سیاه» این شرکت که یک ابرخودروی استثنائی باقیمت 18 میلیون دلار است باشد. ولی بدر هر حال، این خودروی تازه‌وارد هر چه که باشد، یک شاهکار جدید از طرف بوگاتی به علاقه‌مندان و البته مشتریان ثروتمند این برند خواهد بود که می‌تواند درست مانند خودروی سیاه این شرکت، یک ابرخودروی بسیار گران‌قیمت دیگری باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا