Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نسخه هایی خاص از نیسان قشقایی،ایکس تریل و میکرا N معرفی شدند

شرکت ژاپنی نیسان به‌تازگی، نسخه‌هایی خاص از خودروهای مدل ایکس تریل، شاسی‌بلند قشقایی خود و همچنین خودروی سوپرمینی میکرا (Micra) رونمایی کرده است. تمام این سه مدل جدید با خط تولید موسوم به N-Tec نیسان معرفی‌شده و به گفته این شرکت، با بالاترین امکانات و مؤلفه‌های خودرویی، به تولید رسیده‌اند.

خودروی قشقایی N-Tec باقیمت پایه 26,475 پوند قرار است به فروش برود. همچنین این خودروی نسخه N-Tec نیسان با رینگ‌های 19 اینچی، چهره‌ای مشکی و جذاب و چراغ‌های جلویی LED به‌صورت استاندارد، رونمایی شده است.

درون کابین نیز، می‌توانیم شاهد روکش‌های صندلی مشکی‌رنگ آلکانترا (Alcantra)، سیستم‌های سرگرمی اپل کارپلی و اندروید اتو بوده و همچنین نیسان برای این نسخه خاص از خودروی تازه‌وارد خود، سیستم کمک‌راننده نیمه خودران مربوط به رانندگی و پارک هوشمند را نیز در نظر گرفته است. مشابه این قشقایی تازه‌وارد، کراس اوور بزرگ‌تر ایکس تریل نیز با رینگ‌های مشکی‌رنگ، جلوپنجره تیره کرومی را برای هرچه جذاب‌تر شدن ظاهر این خودرو، به‌صورت استاندارد در نظر گرفته است.

خودروی کوچک میکرا N-Tec نیز باقیمت پایه 16,995 پوند به فروش خواهد رفت که با رینگ‌های 17 اینچی مشکی‌رنگ و دیگر مؤلفه‌های مشکی‌رنگ طراحی خارجی، به دست مشتریانش خواهد رسید.

منبع autoexpress
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.