مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک با موعد تحویل 2 سال بعد!

شاید در هیچ کجای دنیا پیش فروش‌های طولانی مدت موجود در رویه کاری ایران‌خودرو و سایپا مشابهی ندارد! در حالیکه در حال گذران سال 98 هستیم و هنوز وارد سال 1399 نشده‌ایم، گروه خودروسازی ایران‌خودرو دومین خودروی خود را با عنوان طرح مشارکت در تولید به مشتریان عرضه کرده که عملا جذابیت چندانی نیز برخوردار نیست و صرفا به دلیل وضعیت نابسامان فعلی، این طرح پیش فروش برای دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژ ارائه شده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژ می‌توانند از ساعت 11 روز 24 دی ماه 98 با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت اقدام به ثبت سفارش در این طرح مشارکت در تولید نمایند. بدیهی است که مشتریان بایستی به نوع حقوقی این طرح توجه ویژه داشته باشند که متفاوت از طرح‌های فروش و پیش فروش عادی این خودروساز محسوب می‌گردد.

پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک بتمامی شرایط مربوط به ثبت نام کننده در طرح‌های فروش و پیش فروش این شرکت در طرح مشارکت در تولید دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژ نیز برقرار بوده و همه افرادی که در 18 ماه گذشته از دو خودروساز بزرگ کشورمان، خودرویی را خریداری کرده باشند، امکان دریافت این خودرو را نخواهند داشت. همچنین از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر این بخشنامه، عدم وجود امکان صلح در آن است که در حقیقت امکان انتقال رسمی حواله را برای خریداران اولیه خواهد بست.

ثبت سفارش این خودرو صرفا به صورت اینترنتی بوده و امکان ثبت سفارش در نمایندگی‌ها وجود ندارد. همچنین به محض اتمام ظرفیت تعیین شده برای این خودرو، مبادی ثبت نام بسته شده و امکان ثبت سفارش برای این خودرو وجود نخواهد داشت. این خودرو در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، مشکی و خاکستری به مشتریان عرضه شده و پیش پرداخت لازم برای خرید این خودرو 80 میلیون تومان تعیین شده است.

این خودرو دومین محصول ارائه شده ایران خودرو پس از پژو 207 پاتوراما است که با موعد تحویل سال 1400 به مشتریان فروخته می شود.

موعد تحویل این خودرو از دیگر نکات جالبی است که می توان به آن اشاره کرد که جز معدود خودروهای تحویلی خودروسازان کشورمان در سال 1400 نیز محسوب می‌گردد. طبق اطلاعیه ایران‌خودرو، دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژ در موعد تیر تا مهر 1400 قابل تحویل بوده و بدیهی است که مشتریان از سود مشارکت 18 درصد نیز برخوردار می‌شوند. مشتریانی که به هر دلیل اقدام به انصراف از خرید کنند، از سود انصراف 10 درصدی بهره مند می‌شوند که عملا فاصله زیادی با رقم سود مشارکت دارد.

گفتنی است که ایران‌خودرو برای خریداران این خودرو تخفیف دیگری تحت عنوان تخفیف خرید ایرانی در نظر گرفته که از رقم 220 هزار تومان شروع شده و بالاترین تخفیف مربوط به موعد تحویل مهر 1400 و با رقم 720 هزار تومان خواهد بود. قیمت قطعی خودرو مشخص نبوده و در زمان صدور دعوتنامه اقدام به ارائه قیمت قطعی خواهد شد که طبیعتا مشتری بایستی مابه التفاوت اعلامی را به حساب شرکت واریز نماید.

فاصله بالای سود مشارکت و سود انصراف این طرح پیش فروش از جمله نکات جالب توجه آن است.

ثبت نام و دریافت کلمه عبور در سایت فروش اینترنتی از الزامات خرید خواهد بود لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربري و کلمه عبور، امکان خرید در بخش‌نامه‌های اعلامی از روز یکشنبه مورخ 8 دی 98 میسر نخواهد بود.

ایران خودرو به خریداران دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژ با موعد تحویل تیرماه تخفیفی لحاظ نمی کند.

این شرایط فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا