مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش جیلی GC6 خودروسازان بم (نیمه دوم دی 98)

بازار خودروهای چینی در یکی دوماه اخیر همگام با بازار خودروهای داخلی رشد کرده و گرانی‌های زیادی را تجربه کرده است. اما شرکت‌های خودروسازی از این اتفاقات استفاده کرده و برای فروش محصولات خود اقدام می‌کنند چرا که در بسیاری از مواقع، قیمت خودروهای چینی در بازار پایین‌تر از قیمت بازاری آن‌هاست! حالا خودروسازان بم در خبری از جدیدترین شرایط فروش جیلی GC6 خبر داده است که جزئیات آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی خودروسازان بم در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش جیلی GC6 خبر داد که مشتریان متقاضی خرید این محصول می‌توانند از امروز با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور اقدام به ثبت سفارش نمایند. این شرایط فروش تا 30 دی ماه فعال بوده و ظرفیت محدودی برای این طرح فروش در نظر گرفته شده است.

قیمت تعیین شده خودروسازان بم برای این خودرو 162 میلیون تومان بوده و موعد تحویل خودرو نیز 30 روز کاری عنوان شده است. جریمه تاخیر در تحویل خودرو 1 درصد تعیین شده و کلیه هزینه‌های قانونی نیز در صورت عدم تغییر در قیمت خودرو لحاظ شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا