مکمل بنزین
خبرداخلی

خرید وکالتی خودرو را فراموش کنید!

نوسانات یکسال اخیر بازار خودروهای داخلی و خارجی باعث شده تا بسیاری از مردم وارد معاملاتی شوند که عملا به هدف دلالی صورت می‌گیرد و از جمله مقتضیات آن، خرید و فروش وکالتی خودرو است. خرید وکالتی خودرو یکی از اتفاقاتی است که حالا بیش از پیش شده و دلایل مختلفی دارد اما رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو معتقد است که مردم نباید تن به خرید وکالتی خودرو بدهند.

به گزارش چرخان، سعید موتمنی، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: توصیه می‌کنیم که مردم قبل از مراجعه به مراکز تعویض پلاک اقدام به پرداخت کل مبلغ خودرو نکنند چرا که ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شوند. همچنین به مردم توصیه می‌کنیم که از خرید وکالتی خودرو پرهیز کنند.

وی در ادامه افزود: همچنین به مردم توصیه می‌کنیم که از مراکز معتبر دارای پروانه کسب اقدام به خرید خودرو نمایند. در خریدهای وکالتی نیز توصیه می‌کنیم همراه با فروشنده به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنید تا در صورت وجود مشکلاتی از قبیل تخلفات رانندگی و شکایت‌های احتمالی، به مشکل برنخورید.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در پایان با اشاره به وضعیت فعلی بازار خودرو گفت: در حال حاضر وضعیت بازار به دلیل اتفاقات اخیر با رکود مواجه شده و همچنین نوسانات بازار ارز نیز باعث شده تا خریداران بازار دست از خرید بکشند.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا