مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

انتشار تصاویر و جزئیات بیشتری درباره بیوک Encore 2017

چینی‌ها در تصاویری از مدل 2017 شاسی‌لبند کوچک بیوک، به نام Encore، درست دو هفته مانده به رونمایی از آن در نمایشگاه خودروی نیویورک، پرده برداشتند.

2017-buick-encore

در خودروی مذکور ما شاهد شگفتی زیادی نیستیم و این خودرو شباهت زیادی به اوپل Mokka X و Vauxhall دارد. از نظر ظاهری چراغ‌ها مقداری تغییر کرده‌ و در آنها از لامپ‌های LED استفاده شده است. جلو پنجره‌ای تغییر کرده و مدرن‌تر از نسخه پیشین Encore شده است. همچنین از سپری جدید در عقب خودرو استفاده شده است.

2017-buick-encore_2

هیچ تصویری از نمای داخلی Encore منتشر نشده؛ اما احتمالا داشبورد آن شباهت زیادی به Mokka X خواهد داشت. انتظار می‌رود این خودرو مجهز به پیشرانه‌ای 1.4 لیتری و چهارسیلندری، باتوان 138 اسب‌بخار  باشد و از گشتاوری 200 نیوتن‌متری سود ببرد. البته پیش‌بینی می‌شود مدل اسپرت این خودرو، که برای سفر کردن طراحی شده،  153 اسب‌بخار قدرت داشته باشد و از گشتاوری 240 نیوتن متری بهره ببرد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا