مکمل بنزین
گوناگونخبر

تماشا کنید؛ جدیدترین تویوتا پریوس با چهره ای خارق العاده!

نمایشگاه‌های خودرویی مختلفی که سالانه در سراسر دنیا برگزار می‌شوند یا به‌اصطلاح، همان موتورشوها، محلی هستند برای شرکت‌های پیشتاز و حتی استارتاپ های نوپا فعال در این صنعت تا بتوانند از جدیدترین فن‌آوری‌ها، خودروها و یا حتی بسته‌های پیشرفته مخصوص این وسایل نقلیه چهارچرخ رونمایی کنند.

نمایشگاه خودرویی توکیو ژاپن نیز امسال، با اشتیاق بالایی برگزار شد. تویوتا در این نمایشگاه، خود را با یک مدل بسیار جذاب از یک خودرویی که می‌توان آن را جزء پرفروش‌ترین محصولاتش دانست، رونمایی کرد. این مدل جدید و البته جذاب تویوتا، همان طرح مفهومی پلاگین هیبرید (PHV) پریوس RD بوده که هم نام پرمسمایی را به خود گرفته و هم طراحی استثنائی و منحصربه‌فردی را دارد.

این طرح مفهومی پریوس، حاصل اولین همکاری مشترک بین شرکت تویوتا مدلیستا، یک شرکت زیرمجموعه تویوتا که تمرکزش بر روی ارتقاهای ظاهری محصولات است، با شرکت تویوتا ریسینگ (TRD) که می‌توان این شرکت را نیز یک زیرمجموعه مخصوص تیونینگ محصولات خودروساز ژاپنی دانست. درواقع شرکت مدلیستا برای این طرح مفهومی خوش‌چهره، طرح آن و زیبایی‌هایی که می‌تواند هرکسی را مجذوب خودش کند را پیش برده و شرکت ریسینگ نیز مسئول افزایش ضریب آئرودینامیک و مسائل فنی پریوس بوده است.

در راحی قسمت عقبی، می‌توانیم مشاهده کنیم که این مؤلفه‌های طراحی، تهاجمی‌تر شده‌اند. باله جذاب و البته عجیب و چراغ‌هایی که به‌صورت عمودی تا قسمت پایین خودرو کشیده شده‌اند را می‌توان همان میراث نسخه معمولی پریوس برای این مدل دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا