مکمل بنزین
خبرداخلی

جدیدترین طرح تبدیل هاوال H2 به خودروهای دیگر گروه بهمن (تا نیمه بهمن 98)

تحریم‌های اعمال شده بر روی صنعت خودروسازی کشورمان باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های خودروسازی دچار مشکلات زیادی شوند و عملا در تحویل محصولات فروخته شده خود با مشکل مواجه شوند. این مشکلات برای شرکت‌های خصوصی بیش از پیش شده و عملا اعتبار آنها را زیر سوال برده که از جمله آن می‌توان به گروه بهمن و محصول پرحاشیه آن یعنی هاوال H2 اشاره کرد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی بهمن در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان دارای حواله خرید هاوال H2 می‌توانند از طرح تبدیل این شرکت برای جایگزینی خودروهای خریداری شده استفاده کرده و تکلیف حواله‌های خود را مشخص کنند. این شرکت که تعداد معدودی از خودروهای متعهد شده را تولید کرده، با انبوه متقاضیانی روبرو است که بیش از تعداد خودروی تولیدی هستند و تناسبی بین محصول و تقاضا وجود ندارد.هاوال H2

این شرکت در اطلاعیه مذکور به تحریم‌های ظالمانه موجود علیه کشورمان اشاره کرده و به توقف تولید این خودرو نیز اذعان داشته است. همچنین از دیگر موارد ذکر شده در این طرح تبدیل، اعلام تاریخ اتمام این شرایط است که به 15 بهمن ماه موکول شده و هر گونه درخواست تبدیل پس از این تاریخ را غیر قابل قبول دانسته است. البته گفتنی است این اولین طرح تبدیل گروه بهمن نبوده و سابقه این نوع از اعلام زمان‌ها نیز وجود داشته که همین اطلاعیه و بهتر شدن شرایط تبدیل، نشان از باطل بودن آن خط و نشان‌ها دارد!

گفتنی است که موعد تحویل خودروهای جایگزین شده 30 روز خواهد بود و به منظور ثبت تبدیل حواله بایستی به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور مراجعه شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫12 دیدگاه ها

  1. تحریم فقط بهانه است
    اولا با علم به تحریم پیش فروش انجام شده است.
    ثانیا” اگر همین هاوال هایی که با پول مشتریان و با ارز ۴۲۰۰ تولید شد بجای تحویل به دلالان( تحت عنوان موهومی تعهد شهریور ۹۷) به حواله داران واگذار می شد الان حواله داری باقی نمانده بود.
    ثالثا” طبق قانون اگر خودرو جایگزینی هم ارائه شود باید به قیمت سررسید قرارداد آن خودرو ارائه گردد نه قیمت بازار آزاد

    1. ازین شرکت دروغگو تر و پست تر خودشه!!
      اگه ابن شرکت بگه شبه من میگم روزه

  2. اون بنده خدایی که این طرح رو داده به فکر مادر و عمه اش نبوده،

  3. واقعا از سایت معروفی مثل شما بعیده که اینقدر سطحی تحلیل میکنید این شرکت پس از شروع تحریم ها اقدام به پیش فروش کرده پس تحریم هیچ اثری برای خودروی هاوال پیش فروشی ها نداشته این شرکت از اوضاع مملکت سواستفاده کرده و جیب خودش رو پر کرده کلی از خودروهای پیش فروش را که با پول امثال بنده وارد کرده در بازار آزاد و به قیمت بسیار بالا فروخته و حالا حواله دار بدبخت را به تحریم ها حواله داده چطور ممکنه خودرو ساز ما تحریم باشه و سود امسالش چندبرابر سال گذشته باشه ( مدرک صحبت بنده سایت کدال بورس هست)
    از شما انتظار میره به عنوان یک رسانه ملی از حواله دارها حمایت کرده به به دنبال حق مظلومین باشید
    با تشکر از شما

  4. با سلام وقت بخیر
    خرداد 97از بهمن موتور خودرو هاوال رو پیش خرید کردم …طبق اطلاعات به دست امده شرکت باید هزار خودرو پیش فروش میکرد …اما بدون مجوز وزارت صمت 2000دستگاه هاوال پیش فروش میکنه …الان خودرو رو تولزد کرده ولی به حواله دار ها نمیده و خودش در بازار میفروشه…تمام نمایندگی هاش پر هاوال هست …در صورتی که ابان پارسال گفته ی پیچ برا تولید ندارم

  5. گفته شده که انسان متعارف و عاقل، زمانی که شرایط را ارزیابی می‌کند و احتمال حادثه‌آفرینی می‌دهد، سعی می‌کند از آن شرایط بگریزد و مانع وقوع حادثه شود.

    شرکت بهمن موتور وقتی دیده امریکا در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ از برجام خارج شده و از ۱۵ مرداد تحریمهای خودرویی برمیگردند باید نسبت به توقف ثبت نام ۷ خرداد با تحویل مهر و آبان ماه اقدام میکرد. حالا که با علم و اگاهی تعهد رو پذیرفته ملزم به تحویل یا جبران ضرر و زیان مشتریانش هست. متاسفانه این شرکت بر خلاف منش مشتری مداری یکسال و نیم است که مشتریان خودش را سرگردان کرده و با سو استفاده از عنوان تحریمها نسبت اعمال
    سیاستهای اجباری و غیر قانونی اقدام می نماید .

  6. شرکتی میتونه از تحریم حرف بزنه که تخلفات نداشته،
    بعد از یک سال از موعد تحویل و فروش ماشین هامون توی بازار ازاد حالا داره با منت و با قیمت غیر متعارف تبدیل میزاره، که بدرد خودش میخوره.
    باید و باید تبدیلش رو درست کنه تا حاشیه سود حواله داران تامین بشه وسلام

  7. شما خوبین
    بهمن خوبتره
    تعزیرات بهترینه
    فقط ما مشتری ها بدیم. پول بی زبون دادیم دست این شرکت نامحترم و حقمون رو خورده. نهادهای نظارتی هم تماشا میکنن.
    ما بدیم.. ما خیلی بدیم. شما ها همه خوبیا رو یکجا دارین. خدا رو شکر

  8. واقعا متاسفم که اخبار کذب میذارین.من حواله دار هاوالم.چطور ماشینهای چینی ازجمله انواع mvmو چری و جک و بوگارد و خیلی های دیگه شامل تحریم ظالمانه نمیشوند ولی حواله داران که پول خود را در زمان ارز۴۵۰۰ داده و شرکت هم طب قانون پیش فروش قطعه خریده و الان میبینیم که در بازار ازاد سود بیشتری نصیب شرکت کرده و میگوید نداریم و بایدماشین تحویل دهد و مراجع قضایی تا حدودی وقت میخرند.

  9. کی گفته تولید نداشته ???!!
    تولیدش بیشتر از ثبت نامیاش بوده عزیزه من
    همه رو تو بازار آزاد فروختع

  10. چرا دروغ ميگيد بهمن موتور تمامى خودروهاى هاوال رو تو شهريور ماه وديگر ماها ازاد توسط نمايندهاش تو بازار فروخت كه به ما حواله دارها نده چون سود بسيار كلانى براش داشت اين رو من كه يكنفر عادى هستم و تو كار رسانه نيستم ميدونم شما كه كارتون خبر نگارى هست نميدونيد .

  11. بهمن موتور یک شرکت ظالم است که آگاهانه جهت منفعت خود حقوق عده ای از مردم را پایمال کرده
    خدا از هیچکدوم از مدیرانش که در جریان اینکار بودن نگذره
    خدا از کسانی که تو مراجع قانونی و خبرگذاری ها مانع رسوایی و محکوم شدن بهمن میشن هم نگذره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا