مکمل بنزین
گوناگونخبر

لامبورگینی وننو(Veneno) خیره کننده با قیمت 6 میلیون دلار!

شرکت نام‌آشنای لامبورگینی که تمامی محصولاتش با چهره‌ای تهاجمی و فوق جذاب، طراحی و تولید می‌شوند، همیشه محصولات استثنائی و خیره‌کننده‌ای را در اختیار دارد تا بتواند با استفاده از آن‌ها، همه توجه‌ها را به سمت خود جلب کرده و سرها را بچرخاند.

وننو (Veneno) نیز یکی از همین محصولاتی است که نسخه معمولی آن بسیار جذاب و چشمگیر بوده است؛ اما اگر لامبورگینی بخواهد ادویه طراحی خودرو راکمی اضافه کرده و یک محصول بسیار خاص‌تر از نسخه معمولی آن تولید کند، به خودرویی بانام وننو رودستر می‌رسیم که ازنظر ظاهر، توانایی این را دارد که هر بیننده‌ای را سمت طراحی منحصربه‌فردش، جذب کند.

لامبورگینی، تنها 9 دستگاه از این رودستر تولید کرده است. این وننو رودستر، دومین نسخه‌ای بوده که توسط برند گاو خشمگین ایتالیایی طراحی‌شده و توسط خانواده سلطنتی عربستان سعودی، از اولین مالک آن، خریداری‌شده است. خودرویی که کیلومتر آن، تنها 450 کیلومتر را به‌عنوان مسافت طی شده، نشان می‌دهد.

طراحی خارجی این ابرخودرو، بارنگ مخصوص ساتین(Satin) به این رنگ مشکی جذاب درآمده که با ترکیب شدن با فیبر کربن و همچنین قسمت‌های اندک سبزرنگ روی بدنه، نمای استثنائی را به خودرو، بخشیده است. قسمت‌های سبزرنگ طراحی نیز شامل، دیفیوزر (Diffuser) عقب خودرو، قسمت زیردری های کنار خودرو، بادشکن قسمت جلویی، پدال ترمز و همچنین لبه باله بزرگ قرارگرفته در قسمت عقب این وننو می‌شوند. درواقع شاید بتوان این وننو رودستر را خاص‌ترین و درعین‌حال، جذاب‌ترین وننو روی کره زمین نامید.

درون کابین نیز، می‌توانیم شاهد روکش‌های چرم بارنگ سبز روشن باشیم که بر روی صندلی‌ها، کنسول وسط و قسمت‌هایی از داشبورد، قرارگرفته است. بیشتر قسمت‌های داخل کابین نیز از جنس فیبر کربن هستند.

همچنین در زیر کاپوت این وننو رودستر، یک هیولای 6.5 لیتری 12 سیلندر تنفس طبیعی نهفته است که از خودروی اونتادور این شرکت، قرض گرفته‌شده و توانایی تولید 750 اسب بخار قدرت را دارد.

در مورد قیمت‌گذاری نیز، تخمین‌های قبل از حراج نشان می‌دهند که این نمونه از وننو رودستر، چیزی بین 4.5 تا 5.5 میلیون یورو (5.01 تا 6.12 میلیون دلار)، قیمت‌گذاری خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا