Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

کمپانی BMW از نسخه ویژه سری 7 رونمایی می‌کند

100 سال از روزی که کمپانی BMW تاسیس شد و کارکنان آلمان نازی، مجبور به انجام کار اجباری برای BMW شده بودند گذشته و حالا این کمپانی در حال برنامه‌ریزی برای عرضه نسخه‌ای ویژه از خودروهایش به مناسبت 100 تاسیس خود است.

درست همین چند روز پیش BMW از کانسپتی مفهومی، که نشان دهنده آینده محصولات BMW در یک قرن بعد بود، رونمایی کرد و حالا خبر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد نسخه جدید سری 7 خودروهای خود را به تولید برساند.

bmw

نسخه ویژه این خودرو ظاهرا یک سدان کامل و پویا می‌باشد. این خودرو از نظر طراحی داخلی و خارجی کاملا متفاوت خواهد بود. نسخه ویژه BMW سری 7،  به تعداد محدود در سراسر جهان، از جمله ایالات‌متحده عرضه خواهد شد.

در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی درباره مشخصات فنی و پیشرانه خودروی مذکور در دست نیست؛ اما هم‌اکنون BMW، سری 7 خودروهای خود را با دو موتور متفاوت در ایالات‌متحده عرضه می‌کند. نسخه 740i از پیشرانه‌ای شش سیلندری، 3.0 لیتری و توربوشارژ با قدرت 320 اسب‌‌بخار و 330 پوندفوت گشتاور بهره می‌برد. نسخه 750i از پیشرانه‌ای هشت سیلندری، 4.4 لیتری و توربوشارژ، با قدرت 445 اسب‌بخار و 480 پوندفوت گشاور بهره می‌برد. نسخه نهایی این خودرو، M760i XDRIVE نام دارد که دارای یک موتور 12 سیلندر و 6.6 لیتری توربوشارژ بوده و 600 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و گشاوری 590 پوندفوتی دارد.

 نسخه ویژه BMW سری 7، در فصل پاییز عرضه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.