مکمل بنزین
خبرداخلی

از افزایش تولید هایما تا تاریخ جدید برای تحویل خودروهای معوق!

مشکل تولید خودروهای مونتاژی خودروسازان در یک سال اخیر به قدری حاد بوده که عملا بسیاری از این محصولات از خط تولید ایران‌خودرو و سایپا خارج شده‌اند و یا با کندی بسیار زیادی تولید می‌شوند. از جمله این خودروها می‌توان به هایما اشاره کرد که چندی پیش خبر از توقف تولید این خودرو داده شده بود ولی گویا اقداماتی در راستای ادامه تولید این سری از خودروها انجام شده و حالا تاریخ جدیدی برای ایفای تعهدات معوق ایران‌خودرو در زمینه هایما اس7 نیز اعلام شده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که در تولید خودروهایی مانند سوزوکی ویتارا و … مشکل داشته و مشتریان دارای حواله خرید این محصول را به خرید هایما اس7 تشویق کرده، حالا تعهدات چندماه گذشته خود را در زمینه هایما اس7 ایفا نکرده و در خبری اعلام نمود که تا پایان شهریورماه سال آینده، تمامی تعهدات خود را به روز خواهد کرد.

بیژن زاهدی فر، مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان در مصاحبه‌ای اعلام کرد: طی یکماه گذشته برنامه ریزی‌های لازم برای افزایش تولید هایما اس5 و اس7 صورت گرفته و در دستور کارمان قرار دارد. در حال حاضر تعهدات مربوط به اس5 بروز بوده و سعی می‌کنیم که تعهدات مربوط به اس7 را تا شهریورماه بروز کنیم.

وی در ادامه به وضعیت تولید این خودروها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تولید این خودرو روزانه 60 دستگاه بوده و از بهمن ماه به 80 خودرو در روز خواهد رسید. در حال حاضر تولید و عرضه اس5 به روز بوده و مشکلی در تولید و تحویل این خودرو نداریم.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا