Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط پیش فروش محصولات گروه سایپا ویژه بهمن 98

بازار محصولات سایپا و ایران‌خودرو به دلیل افزایش قیمت‌هایی که در نرخ ارز و بنزین رخ داده بالا رفته و وضعیت بدی برای مصرف کنندگان واقعی خودرو پیش آمده است. اقدامات این دو شرکت برای تنظیم بازار تا به حال اثرات چندانی نداشته و باید دید که طرح‌های فروش این دو شرکت در بهمن ماه امکان متعادل کردن بازار را خواهد داشت و یا این اتفاق در سال جاری به فراموشی سپرده خواهد شد؟

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در ادامه فعالیت‌های خود در زمینه ارائه شرایط فروش و پیش فروش محصولات مختلف، شرایط پیش فروش ارائه شده در روزهای گذشته خود را تمدید کرده و خودروهای زیر را با موعدهای گفته شده در معرض ثبت سفارش مشتریان قرار داده است. مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند از ساعت 10 صبح فردا با مراجعه به سایت رسمی این شرکت، اقدام به ثبت سفارش نمایند.

تیبا

گفتنی است که این شرایط فروش و پیش فروش در حالی است که حواشی مربوط به پیش فروش این خودروساز افزایش یافته و عدم عرضه بسیاری از محصولات این شرکت باعث نارضایتی‌هایی در بازار شده است. حالا باید دید که وضعیت بازار به چه نحوی پیش خواهد رفت و آیا اقدامات یکی دو روز آینده خودروسازان در راستای تنظیم بازار پاسخگو خواهد بود؟

گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپامحصولات ارائه شده در شرایط فروش اقساطی سایپا

  • اولین خودروی عرضه شده توسط این گروه خودروساز، کوییک دنده‌ایست که با پیش پرداخت 30 میلیون و 700 هزار تومانی قابل سفارش بوده و موعد تحویل این خودرو هفته چهارم شهریور 99 خواهد بود. سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 12 درصد تعیین شده و قیمت قطعی خودرو در زمان صدور دعوتنامه مشخص می‌شود.
  • دومین محصول ارائه شده، کوییک دو رنگ (Quik_R) است که با پیش پرداخت 34 میلیون و 700 هزار تومان و موعد تحویل هفته چهارم آبان 99 قابل سفارش است. سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 12 درصد تعیین شده و قیمت قطعی خودرو در زمان صدور دعوتنامه مشخص می‌شود.
  • سومین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، سایپا 151 است که با پیش پرداخت 18 میلیون و 700 هزار تومان قابل سفارش بوده و موعد تحویل آن هفته چهارم آبان 99 تعیین شده است. شرایط سود مشارکت و انصراف و همچنین قیمت قطعی این خودرو مشابه خودروهای قبلی است.
  • چهارمین خودروی عرضه شده در این طرح فروشف ساینا دنده‌ایست که با پیش پرداخت 27 میلیون و 700 هزار تومان قابل سفارش بوده و موعد تعیین شده برای این خودرو، هفته چهارم مهر 99 است. شرایط سود مشارکت و انصراف و همچنین قیمت قطعی این خودرو مشابه خودروهای قبلی است.
  • پنجمین خودروی عرضه شده این شرکت، تیبا صندوقدار است که با پیش پرداخت 22 میلیون و 700 هزار تومان قابل سفارش بوده و موعد تعیین شده برای این خودرو، هفته چهارم آذر 99 است. شرایط سود مشارکت و انصراف و همچنین قیمت قطعی این خودرو مشابه خودروهای قبلی است.
  • ششمین خودروی عرضه شده سایپا، تیبا 2 است که با پیش پرداخت 28 میلیون و 700 هزار تومان و 24 میلیون و 700 هزار تومان قابل سفارش است. این خودرو در موعد هفته چهارم دی 99 قابل تحویل بوده و شرایط سود مشارکت و انصراف آن نیز مشابه خودروهای قبلی است.

سایپا اتوماتیک ساینا سایپالازم به ذکر است که این شرکت در حالی اقدام به فروش فوری محصولاتش می‌کند که در حال حاضر بسیاری از تعهدات سال قبل خود را نیز عملی نکرده و فروش فوری‌های حدید این شرکت نیز با تعویق بسیار زیاد ایفا می‌گردد. حالا باید دید که با توجه به این شرایط، محصولات باقیمانده از آخرین طرح فروش این شرکت توسط مشتریان ثبت سفارش می‌شود؟

این شرایط فروش و پیش فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.